Mina favoritskor

Ibland köper man något alldeles impulsivt som sedan visar sig vara alldeles perfekt. Dessa skor är ett bra exempel på det fenomenet. Jag köpte dem på en resa till Sverige för flera år sedan. Sen dess har de hängt med, och jag har älskat dem. De passar till alla klädkombinationer (jag älskar särskilt att ha dem till klänningar och kjolar!) och piggar upp en tråkig enfärgad outfit.

Nu ska de bort. De har helt enkelt gett upp. Det syns inte så tydligt på bilden men de är otroligt slitna, särskilt inuti, så jag kommer att förstöra fötterna av att fortsätta ha dem.
Lite ledsen är jag, jag har svårt för att slänga saker överhuvudtaget. Helst skulle jag spara dem i nån låda så att jag kan ta fram dem ibland och titta på dem men ett sånt samlapåsig-beteende är nog inte speciellt hälsosamt i längden. Så därför förevigar jag dem på bild istället.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hade också ett par såna skor förut! Ett par skor jag köpte första gången jag var i Japan (för att jag hade gått runt och shoppat i ett par klackskor och var väldigt trött i fötterna).

Jag använde skorna så mycket att de gick sönder totalt ):



Sv: Tack :D !! Haha jo, jag vet. Men det var väldigt svårt att hitta bra screencaps på Takaki, framförallt en helbild - han var ALLTID längst bak under dansdelarna eller vad man nu ska säga .__. (hängde med Inoo och Keito?)



Keito är nästa :D <3

2012-02-18 @ 05:17:28
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: