En viktig personlig fråga:

Aftonbladet har nån artikel om hur olika sovställningar kan hänga ihop med personlighet.
(Klicka på bilden nedan för att komma till beskrivningar)


Min finns inte med! Jag sover ungefär som nummer 4, men på mage. (Alltså som nummer 5 men med armarna längs sidorna).
Enligt aftonbladets artikel betyder det att jag är en blandning av lugn, reserverad, tycker inte om att göra väsen av mig, höga krav på mig själv och på andra, sällskaplig och fräck, tendens att vara nervig och skör, gillar inte kritik eller extrema situationer. Vissa saker stämmer ju löjligt bra (som det alltid gör i såna här test).

Hur sover du?

Kommentarer
Postat av: Lily

Min finns inte heller :/ Har sett det här förut ^^



sv: Förstår. Sen är det en skillnad att bara ha låten ute i cyberrymden och inte i handen. Jag älskar skivor ^^



Får kanske köpa summarydvd senare när jag har råd. Åh Yuma <3 Ahahah det är inte alltid så lätt att komma ihåg namn och sånt :D



kram

2012-02-13 @ 22:18:22
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag sover som nummer 1, den vanligaste :D

2012-02-13 @ 22:28:28
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: laura

MEN TJA!!!! det va jätte länge sen!! hur är läget?? :D

haha jag är nr 1! det är mysigt att sova så och ja beskrivningen stämmer in helt klart med mig <3

2012-02-15 @ 00:29:47
Blogg: http://bakaaho.blogg.se/
Postat av: Shelinda

Vad knäppt! Jag ändrar sov ställning ganska ofta under natten men de sovställningar som jag "använder" mest är antingen att jag ligger på ryggen men benen på sidan, nästan med knäna neråt mot madrassen... Den andra är tvärtom, att knäna är rakt upp men att min överkropp är på sidan. Min sambo tycker att jag sover jättekonstigt xD Kan ju säga att som person är jag:

1. blyg när jag träffar någon först men efter ett tag kan jag prata på ganska mycket (så länge det finns något att prata om)

2. Jag har lätt för att ta kritik, ser det som något positivt som man kan förbättra saker efter (om det inte är för att såra såklart)

3. Jag tycker om att vara i centrum, beroende på situation (gillar inte redovisningar så mycket)

4. Är väldigt hjälpsam och en god lyssnare



Jag är verkligen en blandning av det som tas upp i artikeln! Det var intressant att läsa =)



Svar: Ah, nej alla har ju olika saker som de föredrar och det är bra =D Ja, den var bättre än jag väntade mig faktiskt ^^ Var dock ett par år sedan jag såg den, så minns inte allt för mycket tyvärr =/



Förlåt va lång kommentar det blev nu ^^''



Kramar<3

2012-02-18 @ 19:11:19
Blogg: http://shelindas.blogg.se/
Postat av: kurokage

jaa du, ja sover nästan som nummer ett, fast att benen är inte lika mycket böjda, dom e som emellan raka o böjda, kanske nästan raka (:

fast ja ändrar min ställning jätte ofta. Svänger från höger till vänster, är i bland på rygg, ibland på mage osv, men mest som nummer 1.

2012-02-28 @ 12:18:04
Blogg: http://kurokage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: