Yoko 30 år

Jag har musikprov imorgon. Musik, och dessutom konstmusik (som vi har prov på), är min grej så jag hade kanske lite för höga förhoppningar på mig själv. Jag tänkte att det blir väl bara att läsa igenom det lite.
Nu när jag har öppnat boken kan jag konstatera att riktigt så är inte fallet. Jag har en känsla att det inte kommer att gå så bra om jag inte tar mig i kragen nu och verkligen försöker få in alla jobbiga namn framför allt. Det ger mig lite dålig självkänsla också eftersom jag vill vara expert på det här, men nu är det bevisat att jag inte är det.

Imorgon, 9.5, fyller Yokoyama Yu år!!
30 år blir han (han kan verkligen inte vara så gammal!?)

(jag gillade den här bilden haha XD)

Många har kanske sett honom i dramer där han oftast av nån anledning spelar nån ond person. Jag har ingen aning om varför men lite hett är det haha XD
I verkligheten är han väldigt barnslig, rolig och varmhjärtad. När jag tittar på nåt klipp med Kanjani8 är det ofta jag tittar på Yoko och tänker "baka..." och får lust att rufsa honom i håret, fast han är 13 år äldre än mig.
Han älskar sin familj något otroligt och är inte rädd att visa det. Han har skrivit flera låtar bl.a. om sin mamma och morfar, och jag tyckte så synd om honom när jag fick veta att hans mamma hade dött för nåt år sedan.
Han är verkligen en person jag ser upp till och jag hoppas han har en underbar födelsedag ^^

Kommentarer
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

Han har en sån underbar humor! Jag skrattar alltid åt han XD

Grattis Yu! :3

2011-05-09 @ 15:27:48
Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Mari

Oj, är han redan så gammal?! Jag trodde Yoko var yngre...



Sv: Ja! Jag var i Helsingfors i helgen, iaf ett litet tag, största delen av resan spenderades på färjan fram och tillbaka xD

2011-05-09 @ 18:34:22
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: Lily

Åh grattis till Yu! Det är lite roligt att de fyller år samma bra och spelade bröder i hidarime tantei eye!



svar: Yay! Åh gör det! Den är helt okej. Kanske inte en av de bästa dramer men den är ändå värd att se :)



Jaaa ^^ hihihi. Han älskar ju jordgubbar ^^



kram

2011-05-09 @ 19:07:14
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

svar: Ja! Åh så du har inte sett det? Gör det ^^ Du måste först se SP sen serien ^^



Scrap Teacher? Har du gått in på dramacrazy för att se om den finns där, fast om jag minns rätt så finns inte episod 9, den sista :( Åh kento åh fuma är med i den serien. Så små de va!!!!



Ahaha, men det står ju nästan i alla tidningar om hans såkallade favoritmat och så säger han alltid jordgubbar ^^ Läser du mycke fanfics. Jag har aldrig riktigt fastnat för dom. Jag har skrivit än dock, bara för att prova ^^



kram

2011-05-09 @ 19:20:01
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

svar: Ja så himla synd! Åh jag ville se mer av yuma och shintaro!



Aha okej :(



Okej, men det är trevligt! Åh innan skolan också, att du hinner!

Åhå, så pass. Okej :D

Japp jag har skrivit en. Med fokus på yamada och chinen. Men alla medlemmarna var med dock ^^

Oj så du har skrivit flera! Va roligt!!!!



kram

2011-05-09 @ 19:42:21
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: