Fazer VS Marabou

Nyligen har både Fazer och Marabou kommit med en nyhet!
Båda har gjort en chokladsort med jordgubb! I Fazers fall är det både jordgubb och vanilj, medan Marabou bara är jordgubb.

Jag älskar jordgubbar, och jag älskar choklad, och jag älskar dem tillsammans, så självklart var jag tvungen att testa båda och jämföra lite.

Jag tycker i allmänhet bättre om Fazer-choklad och detta var inget undantag. Fazer-chokladen i sig är godare!
Däremot gillar jag Marabous jordgubbssmak bättre.
Så i slutändan är dom väl lika goda!

(bilderna är stulna från google, ifall det är någons privata bild: Förlåt!)

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Hahaha omg jag älskar din design xD speciellt den här under xD (rumpbilden på okura) x'D



Sv: Den passade in med inlägget tyckte jag :P Ja men asså det kan vara ett ryckte det här också. Jag menar det låter inte så äkta men man blir bara så arg! :O <3

2012-05-12 @ 23:32:21
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Inspire me, Darlin'

Åh jordgubbschokladen är så sinnes god!

2012-05-16 @ 19:26:24
Blogg: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: