Titta vad jag har hittat!

Den här klänningen köpte jag inför skoljulfesten då jag gick i kanske trean.
Jag älskade den då, jag har nog aldrig köpt såna festkläder som jag varit så nöjd med som jag var med denna.

Sen har min lillasyster tagit över den, och nu när hon städade ur skåpet så hittade jag den och bestämde mig för att prova. Och titta, den passar ju! Så den kan jag säkert använda om jag får tillfälle någon gång!
Det finns vissa fördelar med att se likadan ut som man gjorde i lågstadiet.


Kommentarer
Postat av: Shelinda

Rosetten! Vad sött<3 Roligt att du kunde ha den fortfarande haha =D



Svar: Äsch, så ska du väl inte tänka? Hon har väl inte att göra med om du färgar rött eller inte? Om hon är en riktig vän skulle hon inte bry sig om det =P Men jo prova brunrött, det skulle passa bra! ^^



Kramar<3

2012-02-21 @ 17:22:14
Blogg: http://shelindas.blogg.se/
Postat av: Shelinda

Svar: Alltså, jag vet inte, kan inte hålla med om det riktigt. Det är en trots allt bara en färg liksom =P Bara för man har en viss hårfärg behöver man ju inte ha en viss personlighet eller gilla en viss sak. Kan inte förklara vad jag menar riktigt. En färg en en färg, det är som att säga att blå är en killfärg och rosa är en tjejfärg. Gah, är lite förvirrad xD Du får nog förklara lite mer specifikt vad du menar med "röd person" ^^



Kramar<3

2012-02-21 @ 20:16:52
Blogg: http://shelindas.blogg.se/
Postat av: Lily

Ofta att den passar! Va kul! Söt ^^



sv: Ahaha, de finns flera dialekter än de tre du skrev. Betydligt fler ^^ Ahaha. Jag pratar rikssvenska alltså "vanlig svenska" som du skrev. Mer eller mindre så pratar varje landskap här I Sverige med sin egna dialekt. Gotländska skulle du nog höra skillnad på ^^



Precis. Kan ju inte så mycket om er politik, geografi och historia heller. Hehe :)



kram

2012-02-21 @ 20:22:39
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Amanda

Omg ofta du kan ha den fortfarande O: Det finns ingen chans att jag skulle kunna ha något av mina plagg från lågstadiet idag, haha...



Sv: När det kommer till hsj tror jag att det är pga att dom är rätt så många medlemmar. Desto färre i gruppen, desto mindre favorisering blir det. Det är ju svårt att "dölja" någon om det bara är typ 3 medlemmar. Sen om man kollar på akb48 är det ju de medlemmar man knappt ens vet vilka det är.

2012-02-21 @ 21:56:57
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

sötis! :)

2012-02-21 @ 22:48:19
Blogg: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: