Jag lever.

Igår när jag skulle sova började jag tänka på att jag skulle dö. Nej, inte på allvar (eller jag hade rätt ont i lungorna och så, men jag trodde inte det på riktigt), jag fick bara en tanke att "tänk om jag aldrig vaknar".

Då slog det mig hur underbart det är att få vakna varje dag.
Jag vill försöka vara glad för det, även om det kan kännas som en liten sak. Vädret är fint också, alla höstfärger börjar komma fram. Och jag känner att jag går framåt, jag står inte stilla och trampar. Jag lär mig något varje dag, jag kämpar för att uppnå mina mål, jag försöker att leva mitt liv till fullo varje dag.

Idag har jag varit hos läkaren. Jag fick antibiotika, så kanske det snart blir bättre (för ett tag i alla fall). Läkaren såg snäll ut, lite som Yabu (men äldre).
Nu står provläsning och musik på schemat, och ikväll blir det japanskalektion.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

idag är jag inne i ett plugg flow så det känns skönt! men tack för dina tips<3 ska se om jag kan samla ihop alla tips till ett inlägg lite senare:) finns nog fler därute som vill ha lite tips!



vad hittar du på då?:)

2011-09-20 @ 18:40:20
Blogg: http://liborius.devote.se
Postat av: Cleopatra

Sv: Varsågod ^^

Jaa du har nog rätt! Jag kanske vet vad som fattas! Det är Ryuu! Haha jag lovar han fattas med i hela grejen. :D

Jag tycker att Inoo-chan inte får typ nån närbild på honom alls :(

Förutom när det är det där pytte mini lilla keyboard solot :/ <3

2011-09-20 @ 18:51:25
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Cleopatra

Sv: Jaa precis! Efteråt kan man ta och slappna av en liten stund men innan man hinner blincka en andra gång så har dom redan satt ut ett nytt datum för vår nästa prov -.- Min lärare i franskan har redan bestämt att vi ska ha prov snart om 2 veckor och ett annat prov 9:e DECEMBER! =_= Hur orkar dom se oss bli plågade?! :__(



Jaa exakt, ryuu har inte varit synlig i jätte många pvn men här känns det verkligen att han inte var tillgänglig :'(

Jaaaa jag blir så irriterad jag med! Han tillhör gruppen oxå Johnny-san+Jump!!! >3<

Ah du märkte det oxå? Jag tycker verkligen att det borde vara jämlikt i gruppen, okej dom är 10 st men ändå man ska kunna klara av det, snälla >_>



Men oj haha här står jag och bara gnäller på JE. Förlåt! >< <33

2011-09-20 @ 20:56:20
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Nathalie

nämen usch krya på dig<3

jag har pluggat fram till nu:)

2011-09-20 @ 21:47:04
Blogg: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: