Hikaru i nytt drama :D

Det ska göras en ny, japansk, version av koreanska dramat You're beautiful.

Några av de viktigaste rollerna innehar Takimoto Miori, Tamamori Yuta (Kis-My-Ft2), Fujigaya Taisuke (Kis-My-Ft2) och Yaotome Hikaru (Hey!Say!JUMP).
Jag har inte sett det koreanska dramat men jag ska absolut se det här. Hikaru är ju med!! :D På tiden att han fick en ny roll i ett drama. Om han är ens häften så snygg som i det förra dramat han var med i så kommer det här absolut bli värt att se. Jag ser massor fram emot det här :)
Dramat börjar sändas i juli!  LÄS MER


Bild från det koreanska dramat.


Ska du se det, eller har du sett det på koreanska?
(jag vill veta vad det handlar om!! För lat för att söka på dramawiki)

Kommentarer
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

Jihaa~! Jag längtar! Jag har aldrig orkat sett klart den koreanska ._. Men den japanska kommer jag säkert se hela bara för att Tamamori och Hikaru is there 8D XD Och Taisuke of course :3 Tamamori is so cute~! Lalal~! XD <3

2011-05-18 @ 10:39:57
Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Lily

Ahaha va läskigt! Tänkte precis: Undra om Heidi kommer skriva om hikaru. Klickar på din blogg och vad ser jag, ett inlägg om hikaru!



Har ej sett den men ser framemot att se hikaru! Var så glad på jobbet idag tack vare denna nyhet. Nu vill jag bara se Yamada, Chinen, Yuma och Yuto i något ny drama. Jag vill också se Keito spela. Vart kan jag se den draman han var med i???



kram

2011-05-18 @ 17:42:29
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Amanda

awijmgovawlåäöföaåslasp is this for reaaaal??????

OH MY GOD!!!!

Jag älskar You're beautiful.. vilken dröm att Hikaru ska vara med~~~! Hoppas det blir lika bra på japanska som på koreanska, mitt favorit drama :DDDDDDD omo~~ so excited ^____^! Stod det vilken roll han ska spela? :0

2011-05-18 @ 19:23:43
Blogg: http://whataisaid.wordpress.com
Postat av: Isabelle

Haha, åh, jag älskar det koreanska dramat!

Det handlar om en tjej som är nunna. Hon har en tvillingbror som är sångare och ska gå med i ett band, men just innan han ska skriva på kontraktet så måste han fara och fixa en misslyckad ögonoperation. Hans agent övertalar då hans tvillingsyster att låtsas vara honom XD Det är awesome.



Och det här måste jag lätt berätta för min japanskalärare. Hon har helt inne på att koreanerna bara härmar japanerna med allt hela tiden, men inte den här gången! XD

2011-05-18 @ 19:29:42
Postat av: Sara

Hej

jag tycker att den koreanska versionen är väldigt bra och låtarna de spelar är också bra! så den tycker jag att du ska se innan den japanska.



En sak också jag tycker att din blogg är bra och så men jag är inget f*n av bandet(?) du ofta skriver om (kommer inte på namnet nu och är för lat att kolla upp (du har massa kalender o saker, du vet nog vad jag pratar om) är det inte meningen att du ska skriva om allmän japansk musik o inte hela tiden om samma? HVH



ps. skicka gärna mejl till mig ang detta :)

2011-05-21 @ 21:38:05
Postat av: c a n d y- house of a geek

omg jag måste ju se denna! :O

2011-05-24 @ 11:07:12
Blogg: http://candytruong.blogg.se/
Postat av: kurokage

håller på o skriver på alla dina blogginlägg~

ja hadd nog hört om hede, men e int nå riktit intresserad av de p.g.a., ja, du vet x)

men ska kanske se på den för att ja har blivi lite intresserad av Kis-My-Ft2~

förresten, de förra dramar som han va me i va de orthros no inu? :O

2011-05-30 @ 22:03:14
Blogg: http://kurokage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: