Blir du också dålig på bild?

Oftast är det väl så att man bara blir så som man helt enkelt ser ut, antagligen är det så i mitt fall i alla fall.
Är man inte skitsnygg hade det väl varit konstigt om man alltid blev skitsnygg på bild.

Men visst vill man ju visa något av sin bästa sida när man ska använda bilden, t.ex. i en bloggdesign eller som profilbild på facebook eller vad det kan vara, och då har jag ett tips, eller uppmaning snarare, till alla er där ute, som liksom jag, har problem med det där att se bra ut på bild.

Har du en bra dag, en morgon då allt (i utseendeväg) liksom bara känns rätt; Håret faller fint utan att en massa produkter, och du känner att "idag är jag riktigt snygg!". Passa på då!! Ta en liten bild, eller flera. I ett bra ljus också (försök inte tvinga fram något med blixten i ditt mörka rum en kväll, been there done that), och i vinklar du vet fungerar. Sen får man ju redigera lite också.
Tänk också på att ha en kamera som inte slocknar efter någon minut, just när du hade den där perfekta posen. Laddade batterier alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: