Johnny's-quiz

Jag hittade nåt slags quiz där det kommer upp namnet på två johnny's-medlemmar och sen ska man klicka på den man gillar bäst.
I slutändan får man upp ett resultat, på alla johnny's i favoritordning (självklart är inte alla med men många!).

Quizet finns här

Det var rätt roligt att göra, men hemskt!
T.ex. när jag skulle välja mellan Yasuda Shota och Yaotome Hikaru. Jag fick sån beslutsångest att jag höll på att stänga av datorn. Som tur var finns det både en "Ingen åsikt"- och en "Gillar båda lika mycket"-knapp, dom blev mina bästa vänner..

??????????????????????

Jag valde Yasu efter några minuters funderande...
Det gjorde lite ont i hjärtat.

_________

Förresten börjar jag ha grunden till min design klar. Det blir snyggt, tycker jag.
Nu är det bara allt extra pillande (typ länkfärger och sånt) kvar, så håll ut!
Jag vet inte hur det är med er men jag är så trött på den här gamla (så trött att jag tillockmed har lagt in en inte speciellt vacker bakgrund bara för få nåt nytt hit), men snart så!! :D

__________

källa: jag hittade länken här, dock vet jag inget om "skaparen" av quizet.

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: ja verkligen ^^ <3

du får spara :D



kramar<3

/kokorochan

2010-11-12 @ 14:34:28
Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag testade göra det här... men problemet är att jag inte känner till speciellt många Johnny's xD Typ Kanjani8 (delvis), några ur NEWS och Arashi o_o Yasuda Shota blev på femte plats, zomg! XD

2010-11-14 @ 13:50:49
Blogg: http://gakkun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: