Jag fick en kommentar...

Hej! Jag arbetar som reporter på Sveriges radio Halland och letar efter ungdomar som är intresserade av japansk populärkultur inför ett reportage om det som jag funderar på att göra. Var i Sverige bor du? Och känner du folk i Halland som delar ditt intresse? Alla som är intresserade kan höra av sig till min mail [email protected]
MVH Maja
-
-
Eftersom jag bor i Finland tror jag inte att jag är till så mycket hjälp, men eftersom jag vet att många som läser min blogg gillar Japansk pop-kultur tänkte jag lägga upp det här. Hör gärna av er till mejl-adressen!
Allt för att göra Johnny's mer populärt<3
-

Kommentarer
Postat av: Sabina ❤

sv. Ja, det känns lite väl dyrt att betala så mycket ._. Sen läser jag inte heller så jättemycket manga, fast det beror mest på att det är så dåligt utbud här. De jag vill läsa finns inte så då skulle jag bli tvungen att beställa vilket skulle bli ännu dyrare -.-



Jag vill också kunna läsa hela serien på en gång. Jag tycker det är lite jobbigt om man först läst några delar och sen kanske måste vänta flera månader på nästa del, då blir jag bara förvirrad och har glömt bort vissa saker när jag börjar läsa igen.

2010-11-06 @ 17:25:27
Blogg: http://sweetfairyfloss.blogg.se/
Postat av: Isabelle

sv: Firefox är typ den bästa webbläsaren .__. Sjukt kasst att det inte fungerar! Safari... jag tror att jag har haft det! I tio minuter innan jag avinstallerade det XD



Jag pallar inte heller göra något åt mitt Firefox... vet ändå inte vad jag ska göra åt saken XD

2010-11-07 @ 13:21:05
Blogg: http://gakkun.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: aaww tack<3 vad glad jag blir ^^ <3

hur går det med din nya design? :D



kramar<3

/kokorochan

2010-11-07 @ 14:47:38
Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!



Glöm inte anmäla dig till Veckans blogg hos mig! ^^



Ha en fin kväll! Kram

2010-11-08 @ 18:10:33
Blogg: http://hoshihanako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: