Lite hjs-beroende (A)

Jag har varit helt galen i Hey!Say!JUMP nu i.. två dagar! XD

Jag började tillockmed skriva på en fanfic, på engelska (!!), igår. Den handlar i stort sett om Hikaru Yaotome och Yabu Kota (båda från hsj) och.. mer får ni inte veta xD Ni kommer troligtvis aldrig att få läsa den heller, för såå bra på engelska är jag inte och storyn är inte vidare bra heller.
Men det kan ju vara bra träning, och så är det roligt också ^^

Jag bestämde mej också för att titta på Orthros no Inu igen. Ett drama om en man som kan döda genom att bara röra vid en person, och en annan som kan göra personer friska genom att bara röra vid dem.
Hikaru spelar nån slags bad boy, och han är så j*vla het *___*<33 xD
Jag är vanligtvis inte intresserad av killar i tatueringar som slår ner folk (=en snabb beskrivning av Hika i dramat XD)
men Hikaru är så fin ^^ och det är ju bara i dramat :)




Vad är du extra beroende av nuförtiden?




______________________

förresten;
Nån vid namn Laura, tack för alla kommentarer jag har fått av dej. Både rättelser och synpunkter.
Synd att du inte hade någon url eller mejladress för då hade jag tackat dej mer personligen.
Men jag är glad att du gillar min blogg, och att du har läst så pass många av mina inlägg.
Och jag håller med om att det alltid är jätteroligt att hitta speciellt svenska bloggar med en massa fina japaner i, även om det händer alltför sällan ^^


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag gillar inte heller killar med tatueringar ^^ men en liten spelar ingen roll som knappt syns ^^ fast på en del är det hett som sjutton :D



sv: haha jo klistermärkena eller något annat man får med är ju skit bra att ha ^^ även sånt man får gratis från förr.. har lixom lunarstorm klistermärken här liggandes.. många vet att det inte fanns, men jag har dem haha ^^ var ju populärt när jag gick på högstadiet att ha lunarstorm kortet i telefonen.



nja du behöver inte gå ngn kurs. bara att köra på hemma, haha jag gjorde det och det blev bra. kurs kostar några tusenlappar.. kika på youtube å lär haha.. kram :D

2010-05-30 @ 19:40:41
Blogg: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Michaela | foto, bloggdesign & vardagsliv

svar/

Hejsan!

Ledsen för att jag inte svarat på din kommentar. Men det har hänt lite tråkiga saker i mitt liv och jag har därför inte vela varit hemma. Så jag har vart borta hela helgen och därför har jag inte svarat på din kommentar :) Hoppas det inte gör något! Efter allt som snurrar i mitt huvud så kommer jag inte ihåg vad jag svarade sist på din kommentar :/



Hur har du haft det i helgen? :)

Jag har haft det jätte bra, behövde åka bort och tänka på annat.

Kram

2010-05-31 @ 18:27:11
Blogg: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: laura

hej hej jag har precis skaffat min blogg för att jag är så upptagen med skola men nu har jag tid att blogga varje dag. jag gillar inte heller killar med tatueringar fast jag vill skaffa ett med mitt namn i naken XD.och skulle du kunna hjälpa mig att göra en design med KAT-TUN som header snälla??

2010-06-04 @ 08:31:16
Blogg: http://ysabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: