julkort och sånt.. :)

Idag ska jag fira jul ^^

Jag är lite sjuk men jag kanske klarar mej i alla fall ^^
(till skillnad från min lillasyster som ligger på sjukhus igen<3)


Jag gjorde ett jättefint (y) julkort igår..
Jag måste visa det men jag kan inte göra det förrän Skalman har sett det.. ><
(det är hon som ska få kortet)
Det blev i alla fall jättekonstigtfint xD

Om nån vill byta jul/nyårskort med mej

(dom hinner ju nämligen inte fram före jul längre med tanke på att jag bor i Finland och de flesta av er bor i Sverige)
så säg bara till!

Jag kanske inte göra lika fina kort som det till Skalman (vadå skryt!?XD) med tanke på... en del saker,
men jag kan försöka (y) ^^
Det blir i alla fall roligare än detta: XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: