pluggenergi

Fick betyg i min engelskakurs som jag tentat (i ett halvår nu, idag blev jag klar!). Det gick verkligen dåligt. Jag tycker att mina uppgifter har gått rätt bra, så antagligen var det provet som gick jättedåligt då och sänkte allt.
Jag gör mitt bästa nu för att inte tänka på det alls, och fokuserar på de kurser jag går nu istället. Om det inte går bra i dem så vet jag inte vad jag gör.

Vi fick vårt schema för nästa år idag också. Det känns lite helvetiskt men ändå roligt. Jag börjar få tillbaka lite av min "pluggenergi" (vilket känns väldigt ovanligt i maj, när alla vanligtvis är helt slut).

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men hjälp varför försöker du se ut som en asiat?? Verkligen inte smickrande :S eller likt för den delen

2012-05-10 @ 15:45:55
Postat av: Lily

Va skönt att du fått lite pluggenergi :D



sv: :D :D :D

Det är sant. Vi vet ju inte om hon nu faktiskt var en "ond bitch utan hjärta". Å inga andra heller. Man måste höra båda versionerna innan man kan bilda sig en riktig uppfattning. Det går inte att bara lyssna på en version.



kram

2012-05-10 @ 15:56:13
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Det hoppas jag också! För din skulle ^^



Ibland så är självklarheten inte så självklar. Det är precis som du säger!



kram

2012-05-10 @ 17:05:29
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Nicole♥

sv: jo de e sant, alla gör vi misstag; Det är iaf bra att dem sa nej till rökningen... men det jag inte gillar med asiens musikproducenter (ellr vad man nu ska kalla dem, ägarna till musikbolagen) är att de gör precis vad de vill med 'deras' artister, asså bryr sig typ inte ett skit om vad artisten tycker. vilket är ganska ohumant,

men fick han sluta for good, eller är det bara tillsvidare?

2012-05-10 @ 19:32:07
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: