Norwegian Wood

Jag håller just nu på att läsa Murakami Harukis Norwegian Wood. Jag gillar den verkligen! Inte bara för att jag är en wapanese-person som har en tendens att gilla allt japanskt, den är faktiskt bra på riktigt!

Jag vill självklart också se filmen! Kenichi Matsuyama spelar i den, och jag har längtat efter att se den sen jag hörde om den första gången. Och nu då jag har läst boken måste jag ju se filmen!
Jag hittade en ganska billig version på cdon men där fanns det tydligen bara finsk text. På svenska versionen av cdon fanns den, men jag vet inte om det funkar att beställa därifrån.
Vet ni några andra sidor jag kan kolla på, där den kanske finns?

(google-bild)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag laddade ned min film >_< Om du har livejournal kan jag guida dig i rätt riktning, men annars vet jag inte. svenska cdon har jag använt förut, :)

Men jag rekommenderar inte filmen tyvärr. Jag har läst boken och jag och min japanska vän Yui bestämde oss för att se den tillsammans. Men vi blev båda besvikna. Har man inte läst boken tror jag filmen är bra, men vi tyckte den saknade mycket. Superbra bok dock! <3

Hahah, ser vad du har lagt till här under din blogg också!!! XDD

2012-05-15 @ 17:15:38
Blogg: http://wildsofmyheart.blogspot.com
Postat av: Lily

Såg att filmen gick på bio här i Sverige för ett bra tag sen.



sv: Hehe! Den står så bra där bland alla mina prylar ^^ Me gusta!



kram

2012-05-15 @ 17:44:24
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: