Matförslag?

Mitt internet är otroligt segt. Det har varit så nu i två dagar. Det går inte att öppna en bild i google ens. What happened?
Fast lika bra är väl det. Jag skriver studentexaxem i biologi om två dagar så allt som kan hålla mig borta härifrån är positivt. Men otroligt! Om två dagar ska jag göra något som kan påverka hela mitt liv. Läskigt.

Jag har lite problem med mat. Man ska ta med sin egen, och måste vara något som kan ätas kallt. Jag har redan bestämt mig för vanlig hederlig choklad och såna här cake pops som tydligen är moderna nu (tantvarning). Men jag måste ju kanske ha nåt mer "matigt" också. Förslag på hurudan mat jag kan ta med? (nåt vegetariskt helst)

Kommentarer
Postat av: Lily

Du kan göra avokado soppa och ha i termos (fast den är ju iofs kall). Risbollar kan du kanske göra. Pannkakor. Crepes med purjolök och getost. Lökröst. Ehm slänger bara upp en massa vegetariska recept ifrån min vegetariska kokbok. Tehe. Kanske något hjälpte.



kram

2012-03-19 @ 17:21:48
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Amanda

Omelett? :D Kanske lite tråkigt kallt, men funkar. Annars kan du ju alltid ta mackor. :)

2012-03-19 @ 17:25:08
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: pickis

trindpäärona å köte? ;)

2012-03-19 @ 18:04:18
Postat av: Hanna-chan

Macka!

Kan varieras tusen gånger om, behöver du inspiration så sök på google! :D

2012-03-21 @ 20:49:16
Blogg: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: