Jag är nere idag

Jag har ingen energi överhuvudtaget. Det är måndag, och jag är redan så trött på den här veckan att det hade varit trevligare att dö så att jag hade sluppit allt som borde göras. Fast så drastiska ska vi inte vara.
Såna här dagar finns det bara en sak att göra. Ladda upp med lite Kanjani8 och sen get to work.

Så nu har jag tittat på den här videon (Kanjani8 - Life~me no mae no mukou e). Den ger mig lite energi, och speciellt efter Ohkuras lilla sololine (nånstans vid runt 3 minuter av videon) känner jag mig lite hoppfull. Kanske jag klarar av den här dagen också.


Nu ska jag försöka få något gjort.

Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

Sånna dagar ska man bara mysa ner sig med en riktigt god cupcake och se på film! :3

2012-03-12 @ 19:08:53
Blogg: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: