Sommarplågor

Årets sommarplåga för min del, som jag kommer att lyssna massor på nu i sommar, tror jag kommer att bli NYC's Haina!

Klicka på bilden för att se dem framföra låten i Music Station.
(Jag hittade bilden här)

Fast nu har jag inte hunnit lyssna så noga på Hey!Say!JUMP's nya album, eller Kanjani8's nya singel, än. Det kan finnas mycket bra där som kan konkurrera ut Haina!.
För kanske två år sen minns jag att min sommarplåga var Chu chu chu med Tegomass. Fjolårets minns jag faktiskt inte.

Vad tror du blir din sommarplåga i år? Vad har dina tidigare varit?

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Sv: Visst?! Jag kunde inte heller förstå det! Men det var massa inlägg på FB och tumblr så jag kollade upp det för att vara säker på att det är idag dom blir tre år gamla och så var det så!

Dom växer upp så fort T^T hahah xD



Ja jag förstår, jag förstår :) Men det brukar hända mig oxå att man byter ofta för att man blir van av att höra samma signal xD



De släpptes ju igår så dom borde väl komma snart ^^ <3

2012-06-07 @ 22:57:55
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: