Klänningar

Jag var inne på sidan talking clothes för ett tag sen (som ni kanske ser har jag lagt till en banner här en bit ner i menyn), och hittade några fina saker, som faktiskt var på rea. 
Jag blev kär i de här två klänningarna:
 
 
Problemet var bara att med frakt skulle det kosta typ 60€. Loppisskadad som jag är tyckte jag att det var väldigt dyrt, för kläder som till och med var på rea. Därför får jag nog låta det vara..
(Loppisskadad betyder för övrigt att man är så van vid loppispriser, alltså väldigt billigt, att man tycker att allt i "vanliga" butiker är dyrt.)

Så då tänkte jag att kanske.. kunde man hitta nåt fint tyg, och försöka sy dem! Jag tycker om att sy (fast jag brukar kunna bli less mitt i ge upp) bara jag har allt ordentligt under kontroll, och det skulle nog vara bra övning. Annars kanske jag lyckas hitta något liknande på loppis nån gång, som går att sy om.  
 

Kommentarer
Postat av: Pachi Pachi

Sv. Ja, samma här! Tänkte ta den här sommaren på mig och plugga mycket grundläggande saker + grammatik. Kan också läsa det mesta och förstå de flesta samtal. Jag har kikat på kanji de manga, funkar de bra tycker du? är det värt att köpa? :D

2012-06-22 @ 15:11:55
Blogg: http://pachipachi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: