Arashi i Japanpop

Jag var i stan idag, och då bläddrade jag i tidningen JapanPOP (som är en finsk tidning om japansk populärkultur). De brukar inte skriva ofta om Johnny's (mer j-rock, manga, cosplay, mat, kultur...), så jag blev glatt överraskad när jag såg detta:
(diskret fotat med telefon)
 
Jag har ingen aning om vad det står, jag kan inte så bra finska... Jag övervägde att köpa den men den kostade mer än 5€ (50kr) så jag gjorde inte det. Hade det varit Kanjani8 eller Hey!Say!JUMP så kanske!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad kul att de fick vara med där! Det är synd att du inte vet vad det står, för det hade varit intressant att veta :)

Sv. Jag tycker oftast att regnet är härligt, men då vill jag ha totalt ösregn med stora, fina droppar ^^ när det är små, små droppar och ösregnet inte är så.. Ösigt, då vill jag hellre ha sol xD

Jag tror att jag kan komma och gilla iTunes om jag bara kommer ihåg att använda det när jag väl sitter på datorn. Jag har bara blivit så van att bara lyssna på musik genom youtube när jag sitter vid datorn, men det ska jag vänja mig av med ^^

2012-06-25 @ 18:24:15
Blogg: http://yeahimhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: