Ack, du tröga internet...

Vårt internet tycks verkligen ge upp. Så här segt ska det inte vara! Vi funderar på att köpa nytt så småninom.

Lite roligt är det ändå hur bortskämd man blir. Om man har otur funkar det inte alls, och står bara att sidan inte kan visas. Då känner man verkligen att "vad gör man utan internet", man kan ju inte göra nånting! Att bara googla fram nåt lite snabbt, eller se snabbt om nån man vill prata med råkar vara inne på facebook. Man blir alldeles låst.

Har man halvtur så tar det ett par minuter att ladda en sida. Och så jobbigt det är! Jag är så van vid att det ska ta tre sekunder (om ens det) så att man måste sitta och vänta, kanske göra något annat under tiden, det är så jobbigt!

En bra sak med det, förstås, är ju att man till slut ger upp och tänker "Nä, nu gör jag något annat istället" och så kanske man slutar där med en bok i famnen, eller så tar man en promenad, pluggar biologi eller städar. Kanske borde man vara utan internet lite oftare?

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. Jo, den gick på bio här ett tag. Tyvärr upptäckte jag det inte förrän det var för sent, vilket var väldigt tråkigt. Hade varit väldigt kul att få se den på bio.

Jag drömmer också om ett eget bibliotek, med utvalda och bra böcker. Jag prioriterar böcker högt och köper mer böcker än jag köper något annat, vilket oftast slutar med att jag är pank i början av varje månad, haha. Men för mig är det värt det, jag lägger mer än gärna mina pengar på böcker :)

2012-06-18 @ 09:38:38
Blogg: http://yeahimhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: