Så många dramer....

Det finns så många dramer som går just nu som jag verkligen vill/borde se! Det är massor av både Kanjani8- och Hey!Say!JUMP- (och också, om jag inte minns fel, någon Sexy Zone-) medlemmar som är med i nåt intressant drama just nu. 
 
Men jag är lat. Jag orkar inte se ett drama och sen vänta i hundra år på att nästa avsnitt ska sändas, och laddas upp, och subbas. Om jag istället väntar typ ett år så kommer jag att ha allt serverat så att det bara är att se hela dramat på en gång.
 
Hur gör ni? 
 
Papadoru är ett av alla nya dramer jag verkligen längtar efter att få se!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-17 @ 12:48:14
Blogg: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Lily

Jag förstår vad du menar. Det var också därför jag typ slutade titta ett tag för jag orkade inte vänta heller. Sen så med vissa som jag tittar på så slutar de subba mitt i och då får jag aldrig se klart dramat och då blir jag frustrerad. Men jag väntar också gärna tills allt har blivit subbat om inte det är ett drama som jag bara MÅSTE se, om du fattar vad jag menar.


kram

2012-07-17 @ 14:44:38
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Ja! Åh hoppas du får den snart!!!!!!!

Fattar vad du menar. Jag har nog aldrig laddat ner något, men men. Jag minns att jag tittade på Q10 utan text eftersom jag verkligen ville se den, men de som subbade tog forever så jag orkade inte vänta tills de hade gjort det.

kram

2012-07-17 @ 16:56:47
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Ahaha på så vis...ja då kan det bli svårt att veta när ^^ Men snart så är den din! Tjoho!

Aah okej. Då förstår jag. Jag skulle nog heller aldrig kunna göra så.

Förresten, hur går jobbet. För du jobbar väl?

kram

2012-07-17 @ 17:14:37
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Va bra! Det är bra att du kämpar på att det är något som känns helt okej att göra också ^^

Nej jag jobbar inte. Har dock fått en praktik men jag börjar inte fören i Augusti ^^

kram

2012-07-17 @ 18:03:47
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: