Jag har inget liv...

Idag läste jag en fanfic. Det var en Hey!Say!JUMP-fanfic, pairingen var Hikanoo och Inoobu, nåt sånt (jag som vanligen inte klarar av Inoobu! XD), ratingen var pg-13 till pg-15, har jag för mig. Här är den.
Utan att avslöja för mycket så handlar det om att Inoo är kär i Yabu, och Hikaru är kär i Inoo. På nåt sätt blir Inoo och Hikaru tillsammans, för Inoo klarar inte av att stå emot och säga att han inte är kär i Hikaru (fast så småningom börjar han på nåt sätt älska och bry sig om Hikaru också). Hikaru är snäll i början, men blir så småningom mer våldsam, och det är faktiskt riktigt läskigt. Nu avslöjade jag redan för mycket. 
 
Ja, det kanske inte låter bra, men det är den! Jag har inte hittat så många JUMP-fanfics som jag har gillat sådär jättemycket, men den här är faktiskt bra. Det är Mexony, en author jag gillar annars också (fast den här ficen är extra bra) som har skrivit den.
 
Nu är det ett kapitel kvar, och jag har suttit och vänta hela dan på att det ska postas. Jag har verkligen inget liv, det är bevisat nu. Hela dagen har jag, med väldigt jämna mellanrum, klickat på updateknappen. Men nä, inget nytt kapitel. Om den inte har blivit uppdaterad imorgon så vet jag inte vad jag får för fel. Men alltså, det slutade med en cliffhanger, och jag måste ju bara veta vad som kommer att hända!
 
Jag vet inte om det är bra att låta fanfics påverka ens liv på det här sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: