Fanficskrivande

Det har varit lite dåligt med kommentarer här på sistone... Det gör att jag inte riktigt känner mig lika motiverad att blogga! (Jag tänker inte sticka under stol med att jag får bekräftelse från kommentarerna. Visst skriver jag för min egen skull, men utan kommentarer kan jag lika gärna skriva dagbok istället. Säg den bloggare som inte bryr sig det minsta om att få kommentarer, det är ju det som är det roliga!)
 
Klockan är nästan tre på natten, och jag sitter och skriver fanfics!
Jag är inte fanfic author egentligen, jag brukar sällan avsluta det jag skriver, och jag brukar inte posta så mycket av det heller. Men det är ganska roligt, och även ganska bra träning inför studentexamen i höst (då jag skriver både svenska och engelska. Mina fanfics är på engelska, så det är både bra språkträning, och också bra "hitta på"-träning så att det blir lättare att skriva uppsatser).
 
Jag hittade faktiskt på en ny plot som jag gillar, så jag började skriva på den. Har skrivit två och ett halvt kapitel redan, och jag är riktigt nöjd. Kanske jag till och med lyckas avsluta den och kan posta den. I så fall lovar jag att ni får läsa den! (Om nån är intresserad såklart.)
Det blev YabuHika (självklart). I det stora hela går det ut på att de, en sommar för fem år sen, hade en väldigt nära relation. Nu råkar de träffas igen, och de kommer fram till att de har saknat varandra. Fast nu är saker lite mer komplicerade än de var för fem år sen. (Haha, det låter sugigt, men det är bra egentligen! Jag lovar!)
 
Låter det det minsta intressant att läsa? Verkar det värt att fortsätta skriva?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Din fanfic låter väldigt lovande! Även om YabuHika inte är en pairing som jag är så intresserad av så skulle jag ändå gärna vilja läsa den om du lyckas skriva klart den! ^__^

Svar: Yay haha :D
Chiaki

2012-07-01 @ 11:43:56
Blogg: http://gakkun.blogg.se
Postat av: Cleopatra

Som du vet jag skulle jättttte gärna vilja läsa din ff!! :DD hehehe :3

Sv: Ja men det är det! Pairings är inte lätt alltså xD Men som du sa man måste ha lite koll på en grupp innan man kan hitta en pairing :)
Ja omg OkaNoo(?) Är ett udda par.. xD
Ja men precis jag förstår vad du menar. För att vara ärlig så tycker jag att kpop-smut är bättre än Jpop-smut xD
kram <3

2012-07-01 @ 14:55:08
Blogg: http://yumahalo.blogg.se
Postat av: Cleopatra

Sv: Haha men det är jättebra! Ganbatte~ Hwating~ Lycka till~ Haha skulle kunna rabbla upp på många språk om du vill xD nä skoja bara :P

Ja men det är nog bara så, Keito passa bara tsm med Yutorin xD Åh har du? Har aldrig sett sån fic :o MEN HALLÅ KEITO/TAKAKI måste nog vara den mest awkward:a paret O_O
Ja jo dom tre passar ihop men jag har faktiskt tyckt att Inoo alltid ha passat ihop tsm med Takaki :3 Jag vet inte vrf men det känns bara rätt :)
Hahaha ja ja ja jag förstår! Nej men det är så sant man vill ju inte bara ha oneshots ><

2012-07-01 @ 16:34:36
Blogg: http://Yumahalo.blogg.se
Postat av: Cleopatra

Sv: Hahah åh vad jag älskar mina drömmar ibland <3 Jag önskar att de blev sanna xD Jag drömmer faktiskt ganska ofta om idoler (vilket är awesome~) Om du vill drömma om idoler är det bara att kolla på bilder på dom preciiiis innan man somnar :) Jag kollar på tumblr innan jag sover xD
Jag kommer ihåg de här drömmarn men det är bara för pinsamt att skriva ner dom, och detaljerat oxå xD
Men mina drömmar kan bli värsta fanfics! Om man lägger till lite mer saker. Drömmen är mer som en plot xD

Jaha okej okej men det känns fel, keito tillhör Yuto och hikaru tillhör yabu :3
Nej men jag förstår!!! Jag har ett till par jag verkligen inte klara av! Det är yamajima faktiskt O.O jag är helt kär i det söta YamaChii paret så yamajima är HELT fel >3<

Sorry för att mina kommentarer är så långa men vi har så mycket gemensamt x33 <3

2012-07-01 @ 21:27:14
Blogg: http://Yumahalo.blogg.se
Postat av: Ebbzzchan^^

Jag skulle vilja läsa^^ Är egentligen inte alls intresserad av samma artister som du men älskar man fanfics så gör man. xD

2012-07-01 @ 21:56:04
Blogg: http://www.ebbzzchan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: