Tsuyoshi Domoto släpper album i Europa!

Och vi räknas som Europa! Titta, jag ser både Finland och Sweden!!


Jag vet inte riktigt vad det innebär. Kommer man att kunna köpa albumet i affären? Eller som Tegomass-singlarna, som man bara köpte (billigt) via internet (med något undantag)? Och betyder det att han kommer hit? (okej, jag ska inte hoppas på för mycket nu..) Kommer vi i Europa att få något som japanerna inte får? Vad i så fall?
Jag har ingen aning om vad det här blir, vet ni något?


Nu har jag hört Kinki kids ungefär 1-2 gånger i mitt liv (i och med Johnny's Countdown) så visst hade det varit roligare för mig om det hade varit någon av mina favoriter.
Men jag vet att det är ett steg på vägen till ett internationellt Johnny's, nån gång i framtiden får vi säkert se våra favoriter här. Därför är jag jätteglad över det här.

Kommentarer
Postat av: Cleo

Asså jag tänker köpa albumet om den säljs i affärerna! Jag har inte heller lyssnat på nån KinKi Kids låtar men jag tänker köpa den bara för att han är från Johnny's hahaha xD <3

2011-09-30 @ 17:27:21
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Lily

Alltså om han kommer hit till sverige och har en spelning kommer jag bara att gå eftersom han är en Johnny! Bara därför ^^ HAHHAAHAHAHA. Det finns en låt som jag gillar med kinki kids och det är secret code ^^



kram

2011-09-30 @ 20:28:21
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: