Crazy?! But Magic Power

För en stund trodde jag att Keito skulle komma ut genom min datorskärm. Men tyvärr...


Jag tittade nyss på Magic Power pv making. Det var lika roligt som vanligt, kanske t.o.m. en av de makings jag gillar mest.
Pv'n har jag gillat sådär, vet inte vad det beror på, men nu tror jag att jag gillar den mer!
Så är det ibland. T.ex. Mayonaka no Shadow Boy gillade jag mycket mer efter att ha sett makingen, det kanske är nåt av känslan man får av makingen som sen då märks i pv'n. Jag vet inte, har ni tänkt på det?

Kommentarer
Postat av: Mari

Makingen brukar vara något av det man ser mest fram emot när en singel släpps, det tycker jag iaf :D Och ja, den här var jättejättebraaa ~ <333

Älskar när Yamada säger att Daiki kommer att faila, haha. Eller Yabu vid pianot!!!



Sv: Aaw~ Men jag förstår dig, med tanke på din bias för kanjani också. Lär ju bli dyrt ~ ...

Hihi gör så!!! BananDaikis ben är bäst.

2011-09-28 @ 20:18:07
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: Cleo

Asså förlåt men jag snodde bilden på Keito's vackra ögon. Nu har jag den i mobilen x3



Sv: Jaa visst är dom jätte lika?!! :O Det är så sjukt. Jag undrar vad och hur hans lillasyster ser ut? Dom har ju en till yngre syster :)

Nej jag vet inte varför hon kallar sig för yamada? Nakayama är ju ett jätte gulligt efternamn :)

Haha eh sa han det? Haha va kul! Självklart så tar man det som en komplimang och säger ja visst jag liknar honom x3 Det skulle jag har gjort..

Min lille bror säger alltid din japan, din japan(asså han retar mig) men jag säger att jag tar det som en komplimang eller att jag är en stolt japan här inne(asså inne i skjälen) xD

2011-09-29 @ 17:33:23
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Lily

sv: jo, det är jättemärkligt. jag vet inte. Helknasigt tycker jag!



kram

2011-09-29 @ 17:59:54
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Cleo

Sv: Sankyuu~ :D

Haha men ja precis! Hahahah what japaneser?! X'D Kul kul, men jaa som du säger man får ta det som någonting positivt :D <3

2011-09-29 @ 19:13:54
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh så du fick tag på den tillslut? :D

För mig brukar det faktiskt vara så ändå att man gillar videon mer efter att ha sett making of! Kanske för att man har mer känslor kring det och så ^^



Kolla gärna in i vår blogg, vi har tävling idag med ^^

kram kram!

2011-09-29 @ 22:03:20
Blogg: http://imturningjapanese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: