Regndroppar i oktober

Jag älskar NYC's låt Juugatsu no ame shizuku.
Titeln betyder ungefär "regndroppar i oktober" och det passar ju bra nu när det är oktober.
(Seriöst!? Tiden rusar iväg!)



(Jag kunde inte hitta låten på nån streaming site så jag laddade upp den själv, bara så att jag skulle kunna använda den i min blogg)

Titeln stämmer inte riktigt, för just nu är det jättesoligt och fint här!
Tyvärr, för jag vill ta en promenad i höstregnet, med Juugatsu no ame shizuku i öronen, och tänka på livet.

Kommentarer
Postat av: Elin och Linn

Hej!

Jättekul att du är med och tävlar! Ditt deltagande gör oss jätteglada! Stort tack även för att du tänker tipsa om tävlingen på din blogg! Guld värt!

Må gott! ^^

2011-10-01 @ 21:39:16
Blogg: http://imturningjapanese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: