Jag är smart, egentligen!

Jag har matteprov imorgon och det är supersvårt.
Ett tag funderade jag på att stanna uppe hela natten och plugga. Nu tänker jag om.

För om jag är stannar uppe hela natten och provet går dåligt så kommer jag att bli superdeppad, typ "jag som var uppe till tre och pluggade, jag är nog bara dum i huvudet".

Om jag däremot går och lägger mig tidigare och låter provet gå som det går så kanske jag istället tänker "det gick dåligt bara för att jag inte pluggade ordentligt. Jag vet ju att jag är smart! Egentligen! Inför nästa prov ska jag satsa på riktigt!".
I verkligheten kommer jag nog att vara deppad och tänka att jag är dum i huvudet ändå men jag får i alla fall mer sömn.



Kommentarer
Postat av: GD

aaweh, lycka till! ^^'

2011-11-22 @ 22:49:38
Postat av: nicole♥~

vad läser du för matte?:) gick det bra?



sv: haha yey:D ååh, jag kommer ihåg att du la upp en sån lista förut:D gör de igen?:P haha de e mysigt med japanska jullåtar;)



uuh jag måste också köpa julklappar, men jag e så lat så de blir typ julklappsshopping den 23 T__T :P

2011-11-23 @ 14:49:04
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: tanja

Ja e tvärtom :P på pappre me provfrågor ti samhälls had ja skrivi nå i stil me: "sömn e int de viktiga här. De e att int få sämre än 8.5. Ditt sakeli." ^^ förolämpningar å x-antal slag i huvu e min piska. Moroten e att wellaflex förhoppningsvis blir glad :) (va ska ja gör nästa period?)

2011-11-23 @ 15:24:00
Postat av: Chiaki

Tanja: Egentligen e jag sån också, fast jag brukar veta var min "gräns" går. När ja börjar tänka att "nu vill ja no gå å sova" så då vet ja att nu ha ja läst tillräckligt för ja kommer int att orka läs nå mer nu heller. Å denhe perioden ha ja vari lite i en svacka, ja ha int orka bry mig om hur de går (ändå fick ja 9,5 i geografi, å de gick bra i både matte å tyska).

Nästa period kommer ja å måsta ha 10 i varje kurs bara för att visa Bo hur bra ja e... De e rätt bra att ha en sån morot ;)

2011-11-23 @ 15:30:29
Blogg: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Lily

Hoppas det gick bra på matteprovet!



sv: Jag får allt göra det. Men jag väntar ett litet tag till. Jag hoppas också att du får dom! Kento är så söt och Marius är en litet charmtroll. Hans tyska är go. Trots att jag tagit tyska 4 år så kan jag fortfarande inget. Fick aldrig riktigt lära mig grunderna så det gick inge vidare plus att tyska inte bara något för mig. Jag valde det endast så att pappa kunde hjälpa mig. Franska och spanska hade varit svårare. Men va bra att Marius ger dig kämparglöd. Det tycker vi om.



kram

2011-11-23 @ 15:35:26
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Ja precis! Det är så himla underbart!



Om det kändes att det gick bra då gick det troligtvis bra! Men det är ju bra! Jag kan bara några fraser dock ^^



kram

2011-11-23 @ 16:03:29
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: