En sån där lista...

Jag hittade en lista på en kompis blogg och jag tänkte att "varför inte göra det själv en gång?".
Dessa inlägg kommer nog inte avvika särskilt mycket mina vanliga, bara bra för mig ifall jag har lite bloggtorka.
Se fram emot Dag 01 inom den närmsta framtiden!


Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 - Meningen med mitt bloggnamn
Dag 03 - En sak jag älskar från min garderob
Dag 04 - Detta stör jag mig på
Dag 05 - Beskriv bloggen med en mening
Dag 06 - Min klädstil
Dag 07 - Min favorit årstid och varför
Dag 09 - Dålig vana
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mitt husdjur
Dag 12 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen
Dag 13 - Fem sanningar om mig
Dag 14 - Mina drömmar
Dag 15 - Det här är jag beroende utav
Dag 16 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon
Dag 17 - Favvo mat och dessert
Dag 18 - Min dag
Dag 19 - Dröm skoldag
Dag 20 - Vad jag vill göra just nu
Dag 21 - En plats som jag mår bra på
Dag 22 - En bild på mig när jag var liten
Dag 23 - Det jag köpte senast
Dag 24 - Mitt favoritprogram – och varför
Dag 25 - Min favorithögtid

Kommentarer
Postat av: Lily

Vad kul! Det här ser jag framemot!



sv: ja, jag har varit jättedålig på att vara aktiv på bloggen. Usch alltså! Ska försöka bättra mig! Hehehe, kanske det beror på att lilla jag brukar spamma med kommentarer? xD



Ja väldigt konstigt. Tack!



kram

2011-11-12 @ 16:47:55
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Cleo

Jag undrar om jag får sno din lista för att det känns lite som om jag oxå har inget att skriva om? (=v,v=) <3

2011-11-13 @ 14:28:12
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Cleo

sv: Thank you~ :D <3

2011-11-13 @ 15:44:15
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: