Dag 03

- En sak jag älskar från min garderob

Den här tröjan köpte jag på h&m för ett tag sen. Jag kände då redan att det här är precis en sån modell som jag älskar. Den har (fast man inte ser så bra på bilden) ärmar som man viker upp och med ett litet band man ska fästa i en knapp. Jag tycker jättemycket om såna ärmar. Sen har den en liten v-ringning, som jag passar bra i. Sen gillar jag också det här mönstret på tröjan som gör den lite speciell och ger extra form.
Just nu tycker jag jättemycket om den här tröjan, och jag försöker låta bli att använda den varje dag.

Därför blev jag jätteglad när jag härom dagen var på loppis och hittade en tröja i ungefär samma modell, det var bara färgen, märket och mönstret längst fram som skiljde dem åt.


På tal om något helt annat så är jag i tidningen idag! På bild tillsammans med presidentkandidaten Eva Biaudet. Snart är jag lokal kändis, jag börjar ju synas i tidningar rätt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: