YabuHika lyser upp min dag<3

För nån dag sen hittade jag en jättefin fanvideo!
Jag hoppas det är ok att jag delar den.. Det är i alla fall inte jag som har gjort den!!
Jag kan behöva titta på den. Jag skrev ett fysikprov idag och det gick jättedåligt. Sen är det lite andra saker som jag funderar på som har gjort min dag till den värsta på länge. Det känns som jag blir pressad från alla håll. Jag känner att jag måste prestera bra (bäst) i allt jag gör, och om någon säger att jag ska ta det lugnt känner jag att jag måste göra det också. Det gör mig så slut, jag orkar inte länge till med det här. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det heller förutom att försöka vara så glad som möjligt och bekämpa allt med ett leende. (Jag vill inte låta som om jag klagar eller så men jag behöver bara skriva av mig lite nånstans. Ni behöver inte överanalysera min text nu och göra den till något mer)
Det är där fanvideon kommer in. Det är en YabuHika fanvideo och jag kan inte sluta le när jag ser den.

Det spelar ingen roll om de bara är vänner eller om det är nåt mer, deras kärlek känns så sann!


Förresten börjar jag känna för en ny layout. Vad säger ni om det? Förslag?

Kommentarer
Postat av: Lily

jag förstår inte hur du kan göra sånna fina layouts. Jag såg någon annan du hade gjort förut!



Svar: Visst är det! Jovisst alla var faktiskt väldigt fina, men den på min månad var lite mindre bra. Jag tycker jättemycket om den bilden du hade på ditt inlägg, där han "sover". Den är så mysig. Jag måste se april bilden igen! Kommer inte ihåg hur den ser ut O.O Jag älskar att dagdrömma. Gör det hela tiden (a) xD



kram

2011-03-30 @ 20:33:33
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

svar: jag fattar inte alls hur koder funkar. Jag tror inte ens det funkar på blogger.



Jag med! För mycket!!! Utan ens att lägga märke till det så dagdrömmer jag. åh jag förstår precis vad du menar.



kram

2011-03-30 @ 20:58:58
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

svar: Du har nog rätt. Aa övning ger färdighet. Jag önskar bara att det gällde mig med.



Haha det gör jag med!



kram

2011-03-31 @ 17:32:41
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: