Hana Kimi, ny version.

Hej, det var länge sen! Jag har haft mycket att göra de senaste dagarna; "Jobbat" som barnvakt, pluggat franska, varit till hälsovårdscentralen (och konstaterat att min lunginflammation är lika illa som för 2-3 veckor sen), besökt vår sommarstuga, installerat och spelat tre nya sims-spel (det är nog det här som har tagit det mesta av tiden)... Jag har inte tänkt på att blogga ens. Men nu är jag här igen.
För ganska länge sen fick jag veta, via Lily's blogg, att det ska göras en ny version av dramat Hana Kimi.
Jag bara sett den taiwanesiska versionen av dramat, aldrig det japanska, och det var inte mitt favoritdrama (även om jag nog gillade det!). Så jag var inte speciellt förväntansfull. Men sen fick jag veta att Nakamura Aoi är med som en av huvudrollerna kan man väl säga. Jag har bara sett honom i ett drama tidigare (Gakko ja oshierarenai), men på nåt sätt fastnade jag för honom. Jag gillar honom mycket! Så jag blev jätteglad när jag fick veta att han kommer att vara med.
Han är till höger om Maeda Atsuko (som står på andra raden nerifrån, i mitten).
Sen tittade jag lite noggrannare på bilden och titta där!!
Längst ner till höger.. Är inte det där Maeda Goki?
Jag är överlycklig!! Jag ska absolut se dramat. Det började sändas idag (eller igår egentligen, klockan är över midnatt här) men jag tror jag får vänta ett tag tills jag hittar det och kan se det. Jag får ta och se "original"-versionen medan jag väntar.
Vem annan ska se det här dramat? :)

Kommentarer
Postat av: 美杏花ちゃん-BiancaChan

Jag kommer helt klart se den 8D

Men jag tror inte den kommer bli bättre än första japanska versionen av den faktiskt om jag ska vara ärlig o_o'' Men vem vet, dom kanske blir lika bra~ xD

2011-07-11 @ 01:13:40
Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag kommer att se den!

Men.. mest är det för att jag älskar orignalversionen av serien och vill se hur den här håller måttet. :)

2011-07-11 @ 01:21:15
Blogg: http://wildsofmyheart.blogg.se/
Postat av: Lily

Jag kommer att se den! Självklart. Och Maeda Goki är med dramat! Plus så såg jag att den yngsta brodern i atashinchi no danshi är också med! Nishii kommer springa runt i en cheerleaderdräkt och det måste jag bara se!



sv: Jag var så himla glad över den! Jag hade inte ens väntat mig det. Jag var bergsäker på om du gjorde en teckning av dom så skulle du lägga upp den på din blogg. Men jag är så glad över att du skickade den till mig! Tack så mycket! <3



Men du får allt krya på dig nu! <3



kram kram kram

2011-07-11 @ 09:30:03
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Ahahahhaa! Det är alltid kul när man upptäcker en av en favorit skådisar ska vara med i en drama!



Aha okej jag förstår! Jag är i alla fall super glad att jag fick den ^^ Då får jag kika in på din blogg då lite senare när du lagt upp den!



kram

2011-07-11 @ 10:17:08
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: MYMiC

Vad handlar hana kimi om :o

2011-08-14 @ 09:35:06
Blogg: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: