Om jul.

Mina julfestkläder, ifall någon är intresserad.




Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Jag ska fira jul hemma, med mamma, syster och bror, mormor och morfar, och farmor. Vi ska väl göra ungefär som vi alltid gör, äta något, fara till kyrkan, se Kalle Anka, och öppna julklappar.

Vad önskar du dig i julklapp?
Jag önskar mig en prenumeration på Illustrerad Vetenskap, en box med alla Harry Potter-filmer, nån typ av nyckelring till mina bilnycklar som jag förhoppningsvis får snart. Men jag blir gärna överraskad.


Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Ferdinand!


Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Delvis. Oftast ser jag fram emot dagen så länge att jag vill att allt ska vara speciellt då, men när den väl kommer så känns den som vilken dag som helst egentligen. Bara lite avvikande program. Men hittills har det nog alltid varit bra dagar, som jag sedan somnat med ett leende på läpparna efter.


Har du firat jul utomlands någongång?
Nej, det har jag inte.


Har du varit Lucia någongång?
Ja, i dagis, då alla flickor skulle få vara lucia en gång var. Jag var lucia i pensionärshemmet. Sen har jag också, så jag var väldigt liten, lussat för grannar tillsammans med mina syskon. Jag brukade ha en luciakrona som mamma hade gjort av piprensare i olika färger.


Jag tog listan från madeinjapan (och skalade ner den lite, eftersom jag inte orkade komma på svar till alla).
Hur ska du fira jul i år?


Kommentarer
Postat av: Cleo

Du är verkligen jättesöt i bilden! :D



Sv: Ofta? Jag älskar kyckling haha. ^^ Ibland känner jag mig lite som Onew från SHINee (han är ju oxå ett kyckling-freak)xD

Jag vet, men äter man buffé kan man ta hur mycket som helst x)

Haha jag med, men den jobbiga grejen är att jag inte kan äta så mkt choklad. Jag får utslag(eksem):( <3

2011-12-22 @ 17:56:50
Blogg: http://yumahalo.blogg.se/
Postat av: Lily

Ni kan jag se din nya design! ^^



kram

2011-12-22 @ 18:01:05
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

Glömde skriva att din nya design är super snygg!!!!!



kram

2011-12-22 @ 18:04:18
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Mari

Åh, fin outfit! :D

Jag ska också bara fira jul hemma, hihi ^^



Sv: Hihi det hoppas jag också ;DDDD (Inte på riktigt, men ändå xD)

Hohoho men det är väl bra! Jag tror min storebror prenumererar på den 8D

2011-12-22 @ 18:53:43
Blogg: http://ichigolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: