Mina kläder

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag






Lite felaktigt kanske. Det här är inte vad jag har på mig idag (jag sitter i pyjamas), utan vad jag hade på mig i... onsdags!
Det är vad jag hade på mig den dag då jag hade tänkt att det här inlägget skulle göras. Fast det gjordes aldrig då.

Förresten har jag en liten fråga till er människor: Hur tar man bra "dagens outfit"-bilder? (som den jag har ovan). Jag får aldrig till nåt bra ljus (jag har inget kamerastativ eller nåt sånt heller så jag kan inte stå var som helst), och sen blir det ofta suddigt och liksom fokus på fel saker.
Inte för att jag tänkt lägga upp många såna bilder, men jag tycker det är roligt att ha bilder på mina kläder så att jag får se hur min stil utvecklats, men jag tar ju aldrig några bilder eftersom de alltid blir misslyckade.

Kommentarer
Postat av: Lily

Ja du, om jag ändå visste hur man tog bra outfit bilder så skulle jag ha talat om det för dig :) Fint var det i alla fall ^^



sv: hehe va kul att du tyckte det.



kram

2011-12-10 @ 17:19:09
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Fi

Har samma problem! Men ibland ställer jag en vanlig skrivbordslampa på golvet, då kan det iaf bli någorlunda ljus.

2011-12-10 @ 18:16:50
Blogg: http://megapop.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, jadu. jar har inte riktigt någon aning heller XD

Jag brukar be min pojkvän ta bild på mig. Men har man ingen person till hands är det ju svårt!



Jag skulle gärna vilja se en bild på flätan om du känner att du lyckas med den en gång! Det krävs ganska mycket övning (och ont i armarna) innan man får till den prefekt. Men man kan göra utan tofs på huduvdet också, det är lite lättare men då får man det inte slätt uppe på. Man kan tex också börja framme vid pannan om det är för svårt att börja bak i nacken. :)

2011-12-11 @ 00:19:30
Blogg: http://wildsofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: