Ge mig kompletta samlingen!

Jag lyssnar på en massa Harry Potter-musik och känner verkligen för att se den sista filmen. Plötsligt började jag bara känna för att gråta, inte för att jag är speciellt ledsen eller så, det är bara skönt att gråta av sig lite ibland.
Och det gör jag absolut till den sista filmen.

Men jag har den inte eftersom jag måste vänta tills efter julen. Jag önskar mig hela boxen, med åtta filmer, i julklapp!
Jag vill ha alla filmer på en gång så att jag får samma version av alla och dessutom säkert har allt till den dag då jag ska flytta hemifrån.
Får jag inte boxen, eller sista filmen, i julklapp så köper jag den själv. Jag längtar till den dag då jag kan vara uppe sent och titta på den och bara gråta. Underbart! (Vilka nöjen jag har..)


Den finns på bl.a. cdon men också i vanliga affärer.


Kommentarer
Postat av: Lily

harry potter! <3



sv: Aah okej. Då förstår jag xD



kram

2011-12-05 @ 21:46:42
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: kurokage

hmm..ja har sett i citymarket o de e ju nice me sånade box (:

förresten, de kom me nå papper me singeln, for in på sidan som stod på pappret o fick nån konstig version av takitsubas nyaste singel xD

svar: mm, bra bra x)

i get your point, men de e int så lätt me takitsuba, har int kunna hitta deras tre nyaste making of, o ja måst ju support them! xD

2011-12-06 @ 00:05:03
Blogg: http://kurokage.blogg.se/
Postat av: nicole♥~

sv: jag gjorde den i photoshop:)



typ högerklickade på lagret och där då kan man välja inställningar:3 svårt att förklara:P

2011-12-06 @ 17:40:26
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: GD

ååååh, önskar mig oxå det i julklapp -

2011-12-07 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: