Köp en bloggdesign!

Jag har bestämt mig för att så smått ta tag i det jag skrev om i förra tråden och börja sälja bloggdesigner.
Det här är alltså det officiella bloggdesignsinlägget!


En design kostar ca 50-100kr. Detta kan variera mycket beroende på hur avancerad din design är. Du får hela tiden tillgång till designen och jag kan fråga dig hur du vill ha det under arbetets gång, så att du säkert ska bli nöjd.
Vill du beställa en design skickar du ett mejl till adressen nedan med:
-Tema på bloggdesignen: (t.ex. kärlek, vår, magi...)
-Viktiga färger:
-Bilder du vill ha med, och var de ska vara: (Hit räknas profilbild på dig och andra bilder du vill ha. Skicka som bildlänkar eller som bilaga)
-Text du vill ha med: (t.ex. lite info om dig själv du vill ha i menyn, citat i designen eller liknande, regler för kommentarer, om du vill byta ut orden i menyn eller där man kommenterar...)
-Övriga finesser: (t.ex klockor, nedräknare, dagens citat, bloglovin osv)
-Det jag inte vill att ska finnas i min design:
-Något annat:
-Design som liknar den jag vill ha: (bifoga länk eller helst bild och skriv vad du gillar med den)

Du behöver inte skriva något på allt, men gärna så mycket som möjligt. Det är inte säkert att jag kan göra allt du vill ha med, men jag ska försöka!



Annat att tänka på innan du beställer

-Observera att jag endast gör designer för blogg.se/webblogg.se.
-Priser kan alltid diskuteras!
-Om du vill ha hjälp med att sätta in bloggdesignen kan jag göra detta för en liten avgift (ca 5kr), men då kommer jag att behöva ditt lösenord (ingen fara, du kan byta till något, vad som helst, och byta tillbaka efteråt).
-En design som jag gör utifrån dina önskemål kan ta en del tid (beroende på hur avancerad den är och hur upptagen jag är just då). Jag kan inte göra hur många designer som helst på en gång, men jag ska försöka att inte låta någon vänta.
-Jag kommer alltid att skriva i designen att det är jag som gjort den.
-Du får alltid se designen innan du betalar, men jag vill ha betalningen innan jag överlämnar designen. Vi kan diskutera det här, t.ex. kan jag gå med på en "delbetalning" där du betalar hälften, och jag lägger in designen. När det är gjort betalar du andra hälften. Om du har andra förslag kan vi diskutera det också!

Betalningssätt
Betalning kan ske till mitt paysonkonto. (Vad är payson?)
Vi kan också träffas och du överlämnar pengarna (men då måste du förstås ta dig till Finland, i närheten av Vasa) eller så kan du skickar kontanter via brev. Vid detta betalningssätt kan du betala med kronor eller euro (euro föredras ifall du har möjlighet). Jag tar inte ansvar för kontanter som försvinner.

För att beställa:


Ta kontakt med mig på [email protected] :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vore jättekul om du ville vara med i min tävling: http://prisa.se/2011/08/19/tavla-med-presentupplevelser-com/

2011-08-24 @ 10:15:56
Blogg: http://prisa.se/
Postat av: Lily

sv: Jag lovar!!!!! Hahah. Kommer nog vara helt förstörd imorgon! helt nervig! och imorgon kommer ulrik munther till stockholm och signerar skivor och ska spela på två ställen. Funtar på att gå men jag har ingen att gå med. what to do????



Javisst! Harry Potter for life! Alltså, vad hände med han? Han såg så bra ut i de tre första filmerna och sen i fjärde gick det utför! cries



kram

2011-08-24 @ 19:55:02
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: jag hoppas det ^^



Fick hans skiva på posten idag och med hans autograf på. Men ja, jag vet inte om jag ska gå. Orkar jag det? Funderar på att gå när han spelar på Kista den 17 september. GAAAAAAAH! Jag vet inte vad jag ska göra. Har ju inga kompisar. JAG ÄR ENSAM! Haha, och min syster är i skolan och min bror. Ja min bror hatar honom så, no good :(



Ja! Han blev liksom inte harry potter! Min älskade lilla potter. Morr!!!!



kram

2011-08-24 @ 20:06:50
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv. Mjo :(



kram

2011-08-25 @ 17:29:41
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: