Min fobi..

Varför måste mina favoritidoler klä ut sig till det jag hatar mest?
Först var det Yasu i Wahaha-pvn..
Nu hittar jag plötsligt några nya scans (finns här) där Yuma också klätt ut sig!?
Gör dom det med flit för att bråka med mig!?
Fast jag måste erkänna att de är rätt söta ^^ Jag skulle nog inte bli såå rädd om jag såg dem komma mot mig.

Jag är superrädd för alla gul-svart-randiga insekter. Det är nog en fobi jag har som är rätt allvarlig, för ibland vågar jag inte gå ut ens. Det finns ställen jag totalt undviker och jag kan inte ens se en bild eller säga namnet på insekterna. Jag har fått några mindre "panikanfall" till och med och jag är jätterädd att det ska hända t.ex. när jag kör moped. Jag vet att jag borde försöka göra något åt det men det har liksom aldrig blivit av..
Någon annan som är riktigt rädd för något?

Kommentarer
Postat av: Lily

Nej stackare! Vad jobbigt! Jag tycker inte om vatten och höga höjder. Och när det är en kombo av de båda, är det verkligen verkligen verkligen jobbigt.



En gång när jag och min familj var inne i stan så skulle vi gå över den här OTROLIGT smala bro som var på en hög höjd över djupt vatten och jag grät som bara den för jag var så rädd. Bron var gjort av plankor och man kunde se vattnet mellan springorna. Jag trodde den skulle braka ihop. Jag fattade inte varför min familj ville gå över den där dödsbron!



Så höga höjder, vatten (sjö, hav) och hissar ^^ Usch!



sv: Precis. Man ska ju tycka det är roligt att uppträda och inte tycka det är jobbigt. Det är ju hela poängen med att uppträda. Att det är skoj. Tack du! ^^ Det är nog sant det du säger. Folk har en tendens att underskatta sig själva.



kram



2011-08-04 @ 17:02:31
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Nä inte för fem öre!



Usch låter otäckt. Nä människor ska befinna sig på jorden helt enkelt inte på höga höjder.



kram

2011-08-04 @ 18:33:10
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Chiaki

sv; Ja jag håller med o.o Det ser till och med ut som ett tycker jag XD

Vad har du för dig för tillfället då? ^^<3

2011-08-05 @ 00:26:05
Blogg: http://stiftpennan.blogg.se/
Postat av: Lily

Ah, förresten. Jag är tillbaka på FB så jag la till dig igen ^^ ;)



kram

2011-08-05 @ 08:57:25
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: kurokage

naaw, va gulliga dom e x3

jaa du, listan sku bli jäätte lång om ja sku lista upp alla saker som ja e rädd för, men saker som ja e riktit rädd för? få se nu...: mörker, flygande saker, fiskar ( fast ja tycker om att vara i akvarium, men e rädd då oxå :P) onaturliga saker, rädd för att köra över nått djur när ja kör me moppen....de va väl allt de (:

2011-08-05 @ 21:11:18
Blogg: http://kurokage.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag är livrädd för att någon ska bita mig i hälsenorna, speciellt att barn ska göra det. Självklart råkade jag säga det till min bror, så nu försöker han bita mig där titt som tätt. Får panik och skriker varje gång, inte så jätteroligt!

2011-08-05 @ 23:14:23
Postat av: Chiaki

sv: Tråkigt med begravning :(

Jag har också köpt skolsaker~! 8D

Hm.. Jag kom nyss hem från en joggingtur sj?<3

2011-08-06 @ 13:14:14
Blogg: http://stiftpennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: