Keep calm and drarry on

Efter att jag och mina vänner hade Harry Potter-maraton för några dagar sen har jag haft nåt Drarry-fel!
Drarry är en sammansättning av Draco (Malfoy) och Harry (Potter) och är min nya otp, absolut!
Jag överger inte Yabuhika eller okajima eller nåt sånt, jag känner bara mer för drarry just nu. Det känns väldigt uppfriskande att fangirla en pairing som inte existerar. Jag bryr mig inte särskilt mycket om Tom Felton och Daniel Radcliffe (som skådisarna heter), även om de är grymma skådisar som gör rollerna väldigt bra.
Det är väldigt skönt att slippa tänka på vad som är image eller fanservice. Efter att ha läst böckerna vet jag precis vad i alla fall Harry tänker och resten kan jag tänka ut själv (eller läsa om i de tusentals fanfics som finns).


Bilden är från den underbara tumblr-sidan: fuckyeahdrarry.tumblr.com

Någon annan som gillar Drarry?

Kommentarer
Postat av: Lily

sv: jo precis. Eftersom du är insatt i det så är det inga problem för dig.



Visste du att Yuma ska vara med i en skräckserie! AHAHAHAHHAHAHAHAHA! Han som är största fegis ever. Jag ser så framemot den!



kram

2011-08-17 @ 09:59:31
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: JA! HAHAHAHAHAHHAHAHA! Fast undrar om man kommer att kunna titta på den. Alltså, för den serien finns ju verken på dramacrazy eller mysoju :(



kram

2011-08-17 @ 17:17:47
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: det var det!



Jag har för mig att shida mirai har varit med i ett avsnitt. Hon är ju ganska känd. Jag hoppas det! Men tänk bara på keito som var med i kinpachi serien eller vad den hette. Har inte sett det avsnittet med honom.



kram

2011-08-17 @ 20:31:28
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Precis. De finns inte där. Det tycker man ju allt eftersom den är så himla populär!



kram

2011-08-17 @ 20:52:52
Blogg: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: