Eito ranger

Jag älskar eito ranger sången, denna:
'
Det är så roligt att se att dom gör det så seriöst. Underbart!
Sången har jag hört tidigare men idag hittade jag en översättning, på franska! Och det är en så himla skön text XD

Aah Eito Ranger
Vi triumferar våra fiender på ett eller annat sätt
Aah Eito Ranger
Skurkarna kommer vi att ta! Kommer vi att ta!
Eito Ranger

Pengar behövs inte
Vi har drömmar
Vi vill skydda jorden
Vi plockar skräp i parken
Titta, här är jag
Men barnen springer iväg

Varför flyr du? Varför så snabbt?
Jag kan inte sluta skratta
Vi börjar bli gamla
Vi kallar oss

Aah Eito Ranger
Vårt vapen kallas Mugendai (oändlighet)
Aah Eito Ranger
Våra fiender idag är alltid våra pappor och mammor
Eito Ranger
Eito Ranger

Här är översättningen jag "översatte" från. Jag kan inte lova att allt är rätt.
Jag älskar Kanjani8! De lyckas alltid få mig att skratta!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: haha, där är vi nog ganska lika. ^^ Jag kan verkligen inte tänka tanken "Det är omöjligt, jag kommer aldrig kunna åka till Japan." Då blir jag galen.



Intressant blogg du har förresten! :D

2011-08-02 @ 18:53:56
Blogg: http://alexbloggis.blogg.se/
Postat av: the one and only rebecca no i'm not gonna say my last name

Sorry att jag spammar din blogg med meningslösa kommentarer.

Hah I LOVE the Eito Ranger song! Jag sku lätt kunna vara han i gult (eftersom han enligt vad jag såg e hetast) ;). Dansen kan bli lite svårare att lära sig, men I'll try.

Nu ska jag lätt se videon en gång till. XD

2011-08-04 @ 20:51:54
Blogg: http://glee.se
Postat av: Heidi

Rebecca (hahaaa..): I love the Eito Ranger song as well! Dansen.. svår? De e ju bara å stå å vift lite på armarna (A) Ja tror snarare att texten kan bli lite svår..

Lite roligt, ja sa ju igår att ja kona va röd. ja jo ett test just (Which eito ranger are you?) å så blev ja röd XD ja e inte säker på om de e en bra sak though...

2011-08-04 @ 22:24:33
Blogg: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: