Telefonsmycke ^^

Jag älskar det här med att man kan ställa in vilken dag/tid man vill ha inläggen postade! Äntligen!
Tack, Blogg.se :)

Tänkte berätta att jag är helt pank! Det är hemskt. Jag tror inte ens jag har en hel euro på mitt konto!
Och ungefär 5€ i plånboken.
Okej, jag har betydligt mer bland mina besparingar men det kallas "besparingar" just därför att jag tänkte spara dem...

Orsaken till denna kraftiga ekonomiska sänkning är att jag var och handlade i lördags!
Jag åkte med min kompis, mamma och mormor till ett litet shoppingställe här i Finland. Det är inte världens bästa/finaste ställe med särskilt många affärer, men det är liksom tradition att åka dit på höstlovet, så därför.
Tuuri heter det förresten!
Jag köpte en hel massa. Lite kläder, nya hörlurar, godis, julklappar, födelsedagspresenter, smink, godis... Jag tyckte det var dags att jag köpte nåt annat än bara skivor!
Jag blev riktigt rädd i kassan att pengarna inte skulle räcka till men jag klarade mej ^^
Fangirl som jag är köpte jag också ett litet telefonsmycke.
Yasuda Shota (min ichiban <3) har ett likadant i Kanjani8-kalendern (10-11) så när jag såg smycket var jag tvungen att köpa det!
okej, hans telefonsmycke är lite större men det är ju samma princip i alla fall ^^
Gulligt, eller hur? ^^
riktigt dåliga bilder också, förlåt ><

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: ja D: man blir så arg och ledsen på sig själv. Varför bli sjuk när det är något roligt eller viktigt som händer? Suck..

Tack så mycket för tipsen<3 Ska sova och dricka mkt :)



kramar<3

/kokorochan

2010-10-26 @ 09:37:41
Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Lolita<3

Gillar animen :D<3

2010-10-26 @ 12:42:17
Blogg: http://lillyys.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: det är så smart ^^ <3

det gör jag också :D kan inte leva utan ett ritblock eller bok eller min mp3 8D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-10-27 @ 20:14:22
Blogg: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: