Kanjani8 i Neo

Igår läste jag om nån på livejournal som hade skrivit in till tidningen NEO att de borde skriva mer om j-pop och inte bara rock, och eftersom den här personen är ett Kanjani8-fan kom det en liten fangirlig beskrivning där om hur bra dom är.
Jag har aldrig uppmärksammat dendär tidningen, mer än att jag vet att den existerar och att man kan köpa den här. Jag var i stan (och på gym XD) idag och tog självklart tillfället i akt att leta upp tidningen, och jag hittade det! :D
Jag hade tänkt köpa med jag tyckte ändå inte att några rader (och inte ens nån bild) om mitt favoritband var värt 10 € (~100 kr), hur grymt det än må låta...

Dock blev jag jätteglad, bara av att veta att det faktiskt var möjligt att läsa ordet "Kanjani8" här
, på något annat ställe än internet (eller nån plats där jag klottrat ner det <- detdär läste ni inte).
Jag gick omkring med ett dumt flin i ansiktet flera minuter efteråt.
Vad är det för fel på mej?




Hur som helst så blev jag inspirerad av att själv göra detsamma.
Skriva in till svenska (och kanske finska? haha med en aning hjälp av google translate haha xDD) tidningar och fangirla mitt favoritband, som är de bästa som finns!! :D

Tycker ni det är en bra idé?

Har du nånsin gjort något sånt?

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: haha jag accepterade vänförfrågan:) men konstig layout du har:O eller så e de mitt internet som spökar:P

2010-03-17 @ 08:19:30
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: haha okej:P haha jag tycker att de e lite komplicerat att göra layouts, speciellt i css:P men jag hittade en färdig i ett "community" :D

2010-03-17 @ 19:40:07
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: haha jo nästan som blogg.se:P men layouten på lj ser mkt bättre ut:D:D:P

2010-03-18 @ 08:18:35
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: