poop

Jag ska på premiären av Eclipse inatt. Dessutom ska vi (=jag och mina kompisar) se första filmen; Twilight. Jag är överhuvudtaget inget fan av filmerna men det kan ju bli kul ändå ^^ dessutom måste jag skaffa lite saker på stan.
En del saker förstörde hela stämningen och jag hade ingen lust att åka alls.
Men så hittade jag en mysig fanfic och även om jag bara hann läsa halva blev det bättre.

Och nu kom jag på att nästa nummer av Japan pop kommer ut idag :D
Men en hel del johnny's hoppas jag. Jag ska försöka översätta och kanske scanna in lite sen om det finns nåt där av värde :)


Men nu ska jag gå :D ha en bra dag <3 '

förlåt för ett riktigt flummigt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Lenica

Hur ändrade du bredden på din meny? :P

2010-06-29 @ 20:14:07
Blogg: http://lenicaakerlund.blogg.se/
Postat av: Sabina ❤

Jag vill också se Eclipse, även om jag tycker att filmerna är mycket sämre än böckerna. Men den har inte kommit hit än så jag får vänta ._.



sv. Jag är inte heller särskilt bra på att kompa. Men jag antar att det kommer med tiden, man får bara öva. Fast då är det bäst att öva till någon som sjunger för annars tycker jag det låter väldigt tråkigt eftersom det inte är någon riktig melodi.



Det var så lite^^ Håller med om att det är väldigt bra inspiration ;D

2010-06-30 @ 16:14:16
Blogg: http://sweetfairyfloss.blogg.se/
Postat av: Lenica

SV: Sure :) Ska ordna länkning ^^

2010-06-30 @ 18:13:06
Blogg: http://lenicaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: