Drömmar jag haft på sistone!

Jag drömde aldrig om Nakayama Yuma på midsommar:/
Däremot drömde jag om Hiroki Nakada. Men han är väl bra han med ^^



Och så drömde jag om min kusin Markus...


Inatt drömde jag en läskig dröm. Alla elever och lärare var av nån anledning inspärrade i skolan, ungefär som i ett koncentrationsläger fast inte lika brutalt. Och så halvsov vi där, jag låg bredvid en av mina kompisar och hela tiden höll jag ögonen på min mp3-spelare. Så satt det några "bitchar" bredvid oss och den ena sa till mej att hon skulle stjäla min mp3-spelare.
Jag började gråta och kramade om min kompis lite sådär.. och så sa jag att "om du gör det så dödar jag dej!".
Det var en hemsk dröm...
Vi får hoppas att det aldrig händer på riktigt för jag klarar mej inte utan mp3-spelare :(


Hoppas ni har haft en bra midsommarhelg ^^<3

Kommentarer
Postat av: tobbs

KANON! :P la till dig med nu ;) hoppas du gillar min blogg då :D

2010-06-27 @ 18:48:11
Blogg: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: