ingen rubrik här XD

Jag hittade en sajt nyss, klicka för att komma till den.

Det finns inte speciellt mycket t-shirts och sånt inom johnny's-världen, man kan inte beställa en NewS-tröja sådär bara, vad jag vet xD(och jag vet inte sådär värst mycket..

Men på denhär sidan (se länk i början av inlägget) finns faktiskt ganska mycket man kan beställa med Arashi, kat-tun och news. Det finns allt från t-shirts till klockor till kortlekar till pins.
Det är, vad jag har förstått ett tryckeri, som gör dehär prylarna och det var nåt annat också, man kunde registera sej och själv börja sälja saker eller nåt sånt. Fråga inte, jag förstod inte riktigt xDD


Jag kommer antagligen aldrig att köpa något därifrån, men jag tycker att det är ganska roligt att det finns någon typ av fangirlssaker därute man kan köpa. Och vet ni, det finns ju tryckerier överallt så man kan ju skaffa sej en t-shirt (eller en annan pryl) i sin egen stad också. ^^
Den här sajten fick mej att tänka på det, och jag ska definitivt försöka nån gång.

Här är lite exempel på vad som finns på sidan:

arashi


kat-tun



NewS





Kommentarer
Postat av: ns

cool grej! gillar arashi klockan XDXD

2010-01-27 @ 19:32:40
Blogg: http://namfa.blogg.se/
Postat av: nicole~

coolt^^D

2010-01-28 @ 08:23:35
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: