johnny's countdown och nyårslöften..

Jag hittade nyss en video från Johnny's countdown 2009.
Arashi sjunger en Kanjani8-låt (Sukiyanen Osaka) och Kanjani8 sjunger en Arashi-låt (One love)

 

Jag skulle kunna se den hur många gånger som helst xDD
Jag hade riktigt kul igår på nyårsafton.
Men hur underbart hade det inte varit att vara där och se allt i verkligheten *drömmer mej bort*


Annars; Nyårslöften tycker jag är en kul tradition och också bra.
Finns det nåt bättre tillfälle att börja jobba på sina drömmar än just när ett nytt år börjar.
Mina nyårslöften för i år är ganska bra, tycker jag.
Något jag faktiskt vill och som också är möjligt att uppfylla.

1. Jag ska lära mej katakana.
Orkade jag plugga hiragana intensivt i några veckor ska jag banne mej orka lära mej katakana också.
Jag behöver en liten spark i baken bara.
2. Jag ska ha minst två 10or på mitt avgångsbetyg.
för att snabbt förklara betygsystemet i finland, 10 = det bästa man kan få och 4 = underkänt.
Man ska ha i princip allt rätt i ett prov för att få 10, och 10 i betyget är väldigt bra! (speciellt i nåt ämne som inte är musik eller liknande) 


Vad har du för nyårslöften? :D


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: haha självklart Sho dansar bättre xD

mitt nyårslöfte är att plugga, börja satsa på pianospelandet och att äta mindra godis x3

2010-01-01 @ 17:10:06
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: