Hoppas ni orkar läsa detta haha xDD

JAG OCH MADDE BLOGGAR IGEN ^^
efter en paus på två hela månader (exakt) är vi äntligen tillbaka.
Hoppas att ni ska vilja läsa och att vi ska ha tillräckligt med energi nu :D
Ni hittar bloggen här.
För er som inte vet så bloggar vi om mode, stilar, söta prylar o.d.
Hoppas ni ska finna det intressant ;D


________


Nu till Alla hjärtans Dag....
Många kanske redan vet att i Japan på alla hjärtans dag så ger flickor choklad till pojkar.
(Jag kommer att berätta mer om det senare!)
Jag hittade en engelsk översättning, som jag nu försökt översätta till svenska
för att det ska bli så lätt som möjligt. Det står nedan vad det hela handlar om xD


Oricon frågade 800 män och kvinnor i tonåren eller tjugoårsålder om vem de skulle vilja ge Alla hjärtas Dag-choklad åt, vem de skulle vilja få choklad av och vilken sång som skulle passa bäst vid det tillfället.

Pojkar - Kvinnliga kändisar du skulle vilja få choklad av
01 - Nagasawa Masami "Jag ser alltid hennes handgjorda choklad i reklamer osv och jag skulle verkligen vilja smaka det. Jag tror hon skulle vara väldigt blyg när hon skulle räcka över chokladen. "
02 - Aragaki Yui  "Jag skulle vilja få min choklad av en väldigt söt person, som hon ser ut i pockyreklamerna. "
03 - Horikita Maki "Jag skulle vara glad om jag fick choklad från en snäll äldre-styster -sorts flicka som hon"
04 – Miyazaki Aoi "Hon verkar som den trevligaste och mest bedårande flicka jag vet"
05 - Ueto Aya " Att se henne le medan hon räcker över chokladen skulle skicka mej rätt upp i himlen"

Flickor - Vilken manlig kändis du skulle vilja ge choklad åt
01 - Sato Takeru "han skulle antagligen ta emot chokladen och genast förstå dina känslor"
02 - Mukai Osamu " Han verkar så snäll att han förmodligen skulle bli glad över vilken choklad som helst"
03 - Sakurai Sho "Han skulle antagligen ta emot choklad från vem som helst, oavsett om han gillar henne eller inte"
04 - Fukuyama Masaharu "Jag skulle vilja berätta för honom att jag är orolig för honom och hans fullspäckade shcema varje dag"
05 - Miura Haruma "I alla sina seriösa drama-roller ser han så mogen ut, men egentligen har han ett sånt gulligt naturligt leende"

Din favorit Alla Hjärtans Dag- Sång

01: Kokusho Sayuri – "Valentine Kiss"
02: Perfume – "Chocolate Disco"
03: Arashi - "Love so sweet"
04: YUI – "CHE.R.RY"
05: Otsuka Ai – "Sakuranbo"


Källa


Kommentarer
Postat av: becca

hej! 8D

haha..

öhm... lyssnar du på Ayabie??

HAHA xD

(om du inte gör det så borde du ta och lyssna HAHA xD)

Om du gör det, snälla gå in på min blogg och delta i projektet som jag har skrivit om där. Det skulle va till så mycket hjälp om du deltog ^^

Så SNÄLLAAA, om du kan, var med, det är inget svårt, och det är bara att kontakta mig eller typ adda mig på msn eller nåt om du har frågor haha. SPRID även detta till alla du tror skulle delta (om du vill, du skulle ju kunna skita it också HHA)

Tack på förhand och var gärna med ^^

2010-02-11 @ 00:11:49
Blogg: http://kekko.blogg.se/
Postat av: Frida<3

Gillar din blogg jätte fin.... Jag älskar verkligen japansk musik elr japan vill bo där. Kolla gärna på min blogg<3 Ha det bra

2010-02-11 @ 08:31:53
Blogg: http://lolllipoop.blogg.se/
Postat av: nicole~

ååh.. jag vill vara i Japan och fira alla <3:ans dag där:P:D

2010-02-11 @ 13:57:47
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: axel

Snygg blogg verkligen :D

2010-02-11 @ 18:25:10
Blogg: http://axelhildenborg.blogg.se/
Postat av: Kyon :3

JAG HAR INTE VARIT INNE PÅ DIN HELLER DDD:

fast jag har tänkt på det ;_;



ah jag mår bra, dudå? :3 ❤



ah. jag saknade er blogg lite :c <3

2010-02-11 @ 20:24:48
Blogg: http://cuteluti.blogg.se/
Postat av: puxxi

Ahhh~~<333 Sato och MIURA<3333333 ihihihihih

2010-02-11 @ 22:38:43
Blogg: http://strawberryfuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: