random inlägg

Den här låten ger mej minnen... Och på ett bra sätt!
Jag har många låtar som ger mej minnen, men de flesta får mej bara att bli ledsen för att jag lyssnade på låten under en jobbig period, eller för att jag blir påmind om det jag hade men inte längre har kvar.

Den här låten ger mej bara bra minnen ^^


Senshun Amigo - Yamapi och Kame


Förresten; Är dom inte sjukt heta i videon!?? *____* jag låter som en hopplös fangirl (som vanligt) men det är ju sant!??
Alla killar borde lära sej dansa. Jag tycker verkligen inte att det är snyggt när killar är så stela att dom knappt kan dansa vals ens..  (säger jag som knappt kan dansa själv XD fast jag vet inte, jag gör det aldrig)
Kanske en av bieffekterna av att vara en JE-fangirl. Man börjar älska killar som kan dansa XD

Gillar du killar som kan dansa?
xD


Kommentarer
Postat av: Maria

haha jaa usch:/ fin blogg! :)

2010-02-08 @ 20:06:38
Blogg: http://mariastamatinaa.blogg.se/
Postat av: Valeria

Jag har inte fattat det där men johnny's entertaiment! Kan du berätta vad det är? :)

Jättefin bloggdesign! ^^

Dem där två är från nobuta producer! höhö 8)

2010-02-09 @ 17:30:15
Blogg: http://kiwistyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: