Min konstiga Miyavi-dröm

Jag ska berätta om en dröm jag hade.
Jag drömde om *trumvirvelll..............................*






miyavi O________O

Jag drömde att han var hos oss. Jag vet inte varför XD
Hela min familj var typ jättetrevlig vilket är lite konstigt. Min lillebror har sagt att Miyavi ser jätteäcklig ut och sånt, men nu var han (min lillebror) jättesnäll. Och jag blev lite förvånad över att pappa och mamma var så trevliga också,
men struntsamma..

Sen var Miyavi tvungen att åka till butiken eller nåt, så han sprang (skitsnabbt) hela vägen till Siwa, en mataffär som ligger minst 5 kilometer härifrån. Och det tog inte alls länge xD (det såg ganska sjukt ut också)

Sen när han kom tillbaka skulle jag ta ett foto på honom så han liksom poserade och jag var redo att trycka av och då...!

Väcker mamma mej xD

Hur kan man drömma så om nån som jag nästan aldrig lyssnat på,
och som jag överhuvudtaget inte har tänkt på allt under den senaste tiden?

Men nåja, drömmer fick mej i alla fall att inse att han är
rätt snygg .__.
(fast kanske inte när han springer)


Kommentarer
Postat av: Tiiwh

Svar Aww vad kul! :) ♥

2010-02-02 @ 19:23:37
Blogg: http://tryphosia.blogg.se/
Postat av: nicole~

haha xD

ååh jag vill oxå drömma roliga dömmar^w^xD~

2010-02-02 @ 20:19:50
Blogg: http://ichigojam.blogg.se/
Postat av: sofia

cool dröm! hahah "fast kanske inte när han springer" x3 jag hade också velat drömma om Miyavi. när man som helst vill drömma om något så drömmer man inte om det. D8 vill drömma om BIGBANG. taeyang hah a;_; men jag gör inte liksom det.. nåmer.

2010-02-02 @ 22:36:36
Blogg: http://sofiaholmaa.blogg.se/
Postat av: madde

Miyavi är snyggast!!!!!!! Och vetu han är ännu snyggare irl HAHA. Han är typ.. jävligt lång. 1.85 kanske XD Han är.. perfekt

2010-02-03 @ 09:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: