ett snabbt inlägg innan jag måste gå.

Jag har inte bloggat något bra på ett tag. Jag har inte känt för det.


Snart är det alla hjärtans dag. Nästa veckas söndag rättare sagt!
Jag tycker att alla hjärtans dag är något man inte bara ska strunta i och tänka som "en vanlig dag".
I princip är det väl inget speciellt med den dagen, men jag tycker att det är en otroligt bra chans att ge presenter, kort, eller varför inte bara en komplimang eller kram åt dem som man tycker om.
För hur ofta gör du det annars?

Jag tycker att alla hjärtans dag är en otroligt viktig dag så därför tänkte jag ha lite alla hjärtans dag-special nästa vecka. Jag tänkte posta fina (alltså väääldigt fina *___*) bilder, kanske lite videos, och kärleksintervjuer.
Hoppas ni ser fram emot det ^^

(dock kanske jag inte borde lova för mycket eftersom det inte alltid helt säkert blir av)





Jag önskar er en bra helg

Kommentarer
Postat av: Liza

Han till vänster var söt ^_^

2010-02-10 @ 14:24:44
Blogg: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: