Min skiv/dvd-samling

Eftersom jag är lite deppad idag tänkte jag muntra upp mig själv med att tänka på hur mycket bra saker jag har.
Alla mina japanska cd's/DVD's t.ex!
Jag har kanske inte jättemånga om man jämför med många andra, men jag tycker ändå att det är ganska många med tanke på att nästan alla är inköpta inom loppet av ca 2 år. 

Här är de:

Namn på alla:
(mellanrummet mellan några rader visar radbyte på cd'rna på bilden. Kom ihåg att se bilderna från vänster, uppifrån ner, sen upp och sen ner..... för att det ska stämma med texten!)

An Cafe - Goku Tama Rock Café
An Cafe - Magnya Carta
An Cafe - Harajuku dance rock (signerad!!)
Remioromen - Horizon

Ai Otsuka - Love Cook
Tackey&Tsubasa - Kamen/Mirai Koukai
NYC - Yoku Asobi Yoku Manabe
NYCboys - NYC/Nakayam Yuma w/ B I Shadow - Akuma na Koi

Hey!Say!JUMP - Jump No.1
Hey!Say!JUMP - Arigatou~ Sekai no Doko ni Itemo
Tegomass - Tanabata Matsuri
Tegomass - Tegomasu no Ai

Kanjani8 - Kyuu jou Show
Kanjani8 - Kanfuu Fighting
Kanjani8 - 8uppers
Kanjani8 -Puzzle

Kanjani8 - Gift~ Shiro
Kanjani8 - Gift~ Aka
Kanjani8 - Gift~ Midori
Kanjani8 - LIFE~Me no Mae no Makou e

Kanjani8 - Wonderful World!!
Kanjani8 - Countdown live (09-10) DVD
Hey!Say!JUMP - Hey!Say!2010 Ten JUMP (DVD)

+ på kommande: NYC - Yuuki 100%

Sammanlagt pris: 300-400€
(~3000-4000kr)
O_________O

Alla cd's betyder mycket för mig och de är värda det jag betalat för dem! Trots att det finns lite jag inte lyssnar så mycket på längre (An Cafe t.ex.) har de ändå en speciell plats i mitt hjärta. Jag har speciella minnen med alla cd's på något sätt, antingen pga någon av låtarna eller med själva inköpet.
Jag ångrar inget av det jag har köpt (även om jag fick en liten chock nyss när jag räknade ut det ungefärliga priset). Så mycket som den här musiken har gett mig kunde jag ha betalat mycket mer.
Jag älskar min samling och jag vill gärna fortsätta utöka den allt eftersom.<3




Om du också vill köpa cd's kan du göra det enkelt och säkert t.ex.  här eller här.




Kommentarer
Postat av: rövhåle

bossit! 300-400€...BOSSIT :p

2010-12-30 @ 20:27:03
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

Jag kommer och snor dina Johnny´s skivor! :D

Blev kär i din samling ><



SV: Haha, jag stalkar typ din blogg ibland också O.o XD

Haha, ja det har vi ju~ ^^

Ja :o



Haha tack ^^<3

2010-12-30 @ 21:02:24
Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Lily

Heliga makaroner! Vilken fin samling du har! (går genast och tittar på sin egen) Jag med. Alla mina skivor betyder mycket för mig med. Jag älskar musik!

Hoppas att du är lite gladare nu!



kram

2010-12-30 @ 21:46:55
Blogg: http://lilylovesjapan.blogspot.com/
Postat av: Lily

Svar: Jag är väldigt nöjd med kläderna jag fick! ^^



Jag förstår precis vad du menar! När man får det där paket på brevlådan och sen så får man öppna det. Det är som att få presenter! Man blir så lycklig.

Va skönt att höra att du är gladare nu!



kram

2010-12-31 @ 13:29:50
Blogg: http://lilylovesjapan.blogspot.com/
Postat av: Greta ^^

Hmm.. jag kmr komma och sno allihopa!

2011-01-01 @ 18:08:34
Blogg: http://gritzhen.blogg.se/
Postat av: Candy

Oh vilken underbar syn! :O Jag äger tyvärr bara cds från kat-tun, koda kumi och utada hikaru. Love jpop <3

2011-01-06 @ 22:22:19
Blogg: http://candytruong.blogg.se/
Postat av: Candy

SV: aah faktiskt! Såg att Media Markt sålde ANCafe men det var ju inte alla album :(Dessvärre har jag börjat gilla Kpop mer och mer.



Men ingenting går upp mot animethemesongs om jag ska vara helt ärlig! Haha fastnar alltid så lätt för dem, typ som BoA och W-inds ^^

2011-01-06 @ 23:43:47
Blogg: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: