An Cafe - BB Parallel World

De flesta här känner antagligen till att An Cafe snart ska släppa nytt. Väldigt snart också. Tre dagar för att vara exakt.
BB Parallel World släpps den 9 september.

Låtlistan:
1. Let's Brand New Wave
2. 夏恋★夏GAME
3. 苺
4. Passion!!
5. NYAPPY in the paralleru world
6. alone
7. AROMA
8. 武士道とい云ふは死ぬ事と見付けたり
9. SUMMER DIVE~甘トロPEACH☆BEACH~
10. MY ♥ LEAPS FOR "C"
11. YOU


Jag har för mej att detta ska vara omslaget för CDn:





och detta för CD+DVD:


Eftersom jag är pengalös för tillfället, och har många andra saker jag behöver,
tror jag inte att jag ska köpa detta.. I alla fall inte på ett tag..
Men jag ska önska mej den i julklapp tror jag 8)

ska du köpa?

Kommentarer
Postat av: Madde

JAG SKA KÖPA JAG SKA KÖPA JAG SKA KÖPA JAG SKA KÖPA

2009-09-07 @ 16:16:09
Blogg: http://maddekawaii.blogg.se/
Postat av: emelie

det är klart man kommer köpa skivan :D vore ju väldigt dumt annars <3

2009-10-10 @ 22:32:29
Blogg: http://mlslnd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: